הרצח שזעזע את אשדוד - תומר אלפסי - דרס את נדב בוחניק ז"ל ודקר אותו למוות


להאזנה לתוכן:

תומר אלפסי (22), רצח נדב בוחניק ז"לבחודש פברואר השנה. על פי עובדות כתב האישום, אלפסי תחילה דרס את בוחניק ז"ל ולאחר שניסה לברוח - דקר אותו למוות באמצעות סכין עם להב באורך של לא פחות מ- 7.5 ס"מ

תומר אלפסי החשוד ברצח

על רקע סכסוך בין הנאשם למנוח, גמלה בלבו של הנאשם לפגוע במנוח. ביום 10.2.2020, בשעות היום, הבחין הנאשם במנוח רכוב על האופנוע באשדוד, עקב אחריו עד שהצליח להתקרב עם הרכב אל האופנוע, האיץ את המהירות ופגע במכוון באופנוע בעוצמה. 

מעוצמת הפגיעה האופנוע התרומם, נזרק לכביש, המנוח הוטל על הקרקע והנאשם דרס אותו ועצר את הרכב.

לאחר מכן, יצא הנאשם מהרכב כשעל גופו סכין עם להב באורך של לא פחות מ- 7.5 ס"מ, ניגש אל המנוח, וניסה למשוך אותו מהמקום. המנוח התנגד והנאשם הפילו על הכביש, ובעוד המנוח על הרצפה, התפתח בינו לבין הנאשם מאבק, שבמהלכו השתחרר המנוח מאחיזתו של הנאשם והצליח לברוח ממנו, אך הנאשם תפס אותו, שלף את הסכין ודקר אותו באמצעות הסכין שלוש דקירות בבטן ובחזה.

זירת האירוע. צילום: אשדוד נט

על פי כתב האישום, לאחר ביצוע הרצח אלפסי חזר אל הרכב ונסע מהמקום. בוחניק הפצוע והמדמם לחץ בידו על פצע הדקירה בבטן מימין חצה את הכביש ועלה במדרגות המובילות אל הכניסה למרכז "טופז", שם הבחין בעובדת במרכז.

הוא ביקש מהעובדת שתלחץ על מקום הדקירה והיא פשטה את הסריג שלבשה וניסתה באמצעותו ללחוץ על מקום הדקירה ולעצור את הדימום, עד להגעת כוחות ההצלה למקום. כעבור זמן קצר הוא החל לפרכס ואיבד את הכרתו.

כוחות הצלה שהגיעו למקום, מצאו אותו מדמם באופן מאסיבי, עם דופק צווארי חלש, חסר הכרה וללא נשימה. כעבור זמן קצר ליבו של בוחניק הפסיק לפעום ובוצעו בו פעולות החייאה מתקדמות שלא צלחו ומותו נקבע בשעה 15:30.

התיק נחקר בתחנת אשדוד. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות רצח וחבלה בכוונה מחמירה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

רצח נדב בוחניק ז"ל:

נדב בוחניק ז"ל

הרצח של נדב בוחניק ארע ביום שני 10.2.20 בצהריים באשדודפראמדיק מד"א דן בן ישי סיפר:"כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה על המדרכה כשהוא סובל מפציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל פעולות החייאה וניתוח זעיר בשטח בניסיון להציל את חייו. אחרי למעלה מ 40 דקות של פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים נאלצנו לקבוע את מותו". 

בוחניק ז"ל הובא למנוחות ב-11.02 בבית העלמין באשדוד. מאות רבות ובהם משפחה, חברים ומכרים, הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון וללוותו בדרכו האחרונה. אימו זעקה בכאב גדול: "שלחת לי מסר רק כדי שאני אגיד שאני סולחת לך...אני סולחת לך!!! אני סולחת לך!! אני אוהבת אותך, אוהבת אותך...!"

אביו ספד לו: "נדב היקר. מאז שנולדת ועד היום היית המלך של הבית. אני לא יודע איך להספיד אותך ואני לא יודע מה להגיד עליך. תמיד חונכת לאהבת הזולת, וכזה היית. אהבת את כולם וכולם אהבו אותך. בראשית אני רוצה לבקש ממך סליחה...סליחה אם מנעתי ממך לעשות דברים שהיה עליך לעשות. נדב שלי, אני מת עליך אתה החיים שלי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה