אסון בנמל: דוד טטרואשוילי מאשדוד נהרג בתאונת עבודה קטלנית


להאזנה לתוכן:

דוד טטרואשוילי (46) ז"ל נפצע אנושות במהלך פריקת אוניה שעגנה בנמל. הוא הובהל לבית החולים אסותא תוך מאמצי החייאה, שם הוכנס לחדר הניתוח בניסיון להציל את חייו. לאחר הניתוח הוא הועבר ליחידת טיפול נמרץ, שם למרבה הצער, השיב נשמתו לבורא

דוד טטרואשוילי ז"ל

התאונה הטרגית אירעה בבטן אוניה בנמל, בחודש פברואר השנה. דוד ז"ל היה סוואר בנמל ועסק בפריקת האוניה. מסיבה שאינה ידועה, גליל פלדה במשקל של טונות התנתק מהמנוף ופגע בדוד. 

תחילה הדיווח היה על תאונת עבודה עם פגיעה ברגל ואמבולנס של הנמל יצא לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א. דוד, שככול הנראה סבל מפגיעה פנימית שלא נראתה, התמוטט בניידת הטיפול הנמרץ ופארמדיקית מד"א החלה בביצוע החייאה בעקבות מצבו האנוש. 

מרין מרטינס, פארמדיקית מד"א, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית. סיפרו לנו שהוא נפגע מחפץ כבד שנפל עליו בזמן עבודה. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם. במהלך הטיפול הרפואי מצבו הידרדר וביצענו בו פעולות החייאה, תוך כדי הפינוי לבית החולים, כשמצבו אנוש".

בבית החולים אסותא הוכנס דוד לניתוח בניסיון להציל את חייו. במשך שעות ארוכות נלחמו הרופאים על חייו של דוד, ולאחר הניתוח הוא הועבר ליחידת הטיפול הנמרץ - שם הוא נפטר.

ההודעה הקשה על פטירתו התפשטה מהר בקבוצות הוואטסאפ. חבריו החלו מבכים את פטירתו של החבר. יאיר אוחנה, אחד מחבריו כתב על קיר הפייסבוק של דוד: "כואב הלב וקשה לעכל את האבדה המרה. ברוך דיין האמת ליבי עם המשפחה על האובדן הכבד טרם עת, בן אדם כל כך יקר ותמיד שמח ומחייך".

דוד ז"ל היה איש משפחה, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. מאות רבות ובהם משפחה וחברים הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון וללוותו בדרכו האחרונה בלוויה שנערכה בבית העלמין באשדוד. 

אביו ספד לו בכאב: "הילד היפה שלי, שאהב תמיד לעזור ולאיפה שהיה הולך היה מכניס שמחה. האור כבה אצלנו בבית. דוד שלי אני מבקש ממך, כולם אהבו אותך, כולם אוהבים אותך. אני לא יודע מה הסיבה שעזבת אותנו, למה הקדוש ברוך הוא לא לקח אותי במקומך".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה