הפעילויות של שבט הנח"ל


להאזנה לתוכן:

אם חשבתם בלב "היי, הרבה זמן לא שמענו משבט הנח"ל" אז כדי שתדעו שהם היו עסוקים בהמון פעילויות מתחילת השנה, והנה הן לפניכם:

טיול פתיחת שנה התקיים בסוף אוקטובר באזור חניון בר גיורא. החניכים בנו מאהלים ובישלו לעצמם אוכל בעזרת מדורות ולמדו על עצמאות ואחריות. בבוקר השבט התפצל ל2 מסלולים- כיתות ד' ה' יצאו למסלול נחל קטלב וכיתות ו'-ח' יצאו למסלול נחל מערת התאומים.  במהלך הטיול, קיבל כל חניך מפה וטוש מחיק ועבר פעילויות הקשורות למקום המסלול.

בסוף היום עברו כל החניכים פעילות גיבוש וחזרו הביתה עייפים ומרוצים.

טקס רבין היה השנה באחריותם של כיתות ז' (גדוד איתן). הטקס היה מכובד וכלל תפאורה, מצגות והשתתפות של כלל החניכים. לאחר הטקס, הלכו חברי התנועה ל"מרכז רבין" שם התלוו למדריך שהסביר להם על חייו של רבין, מיום הולדתו ועד יום הרצח. כל החניכים הסכימו כי זו הייתה חוויה מעשירה ומעניינת.

הבחירות בארה"ב הגיעו גם לשבט הצופים. השכבה הבוגרת, כיתות י'-יב' עברו פעילות בנושא. הכיתה קושטה בצבעי דגל ארה"ב, בסמלי המפלגות המתמודדות ובעוד אלמנטים הקשורים לאירוע. הפעילות הייתה מעין דיבייט בין טראמפ להילארי, כשכל אחד מהם יוצג על ידי אחד החניכים, הייתה גם מנחה וכל השאר היוו קהל היכול גם להשתתף ולשאול שאלות.

בסופה של הפעילות, התקיימו גם בחירות- שחזו לגמרי את מה שקרה בארה"ב לאחר מכן.

פעילות ODT "אאוט דור טריינינג" שפירושו אימון בחוץ. שמעון, מדריך כיתות ט' בשבט הנח"ל הגיע לשכבה ט' במקיף ג' יחד עם חניכיו להעביר אימון בסגנון זה. הוא וחניכיו תכננו במשך שבועיים את התחנות ואת הרוטציה שהם רוצים להעביר לתלמידים ולאחר מכן הגיעו לפארק התאומים הסמוך למקיף ג' והקימו שם את כל מה שדרוש. התלמידים התחלקו לזוגות ומאוד נהנו מהפעילות ולמדו להכיר גם את האווירה של הצופים ואת הערכים שמקנה כל פעילות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה