איך להעביר את יום הסערה?


להאזנה לתוכן:

אז נכון, היו כמה טפטופים קטנים, אבל הסערה הגדולה עוד לפנינו, ממש עוד שנייה. לכבודה- אספנו לכם כמה רעיונות: איך להעביר את יום הסערה הכי בכיף שאפשר.

 - יום רומנטי מתחת לפוך: תפוסים ומאוהבים? רוצים לעשות צעד לקראת? ימים קרים וגשומים הם הזדמנות מסוימת להזמין את החצי השני למרתון סרט-שוקו-פוך ולתת לטבע לדאוג לאווירה.

-מרתון משחקים: רוב הסיכויים שרצתם ישר מבית הספר הביתה כדי להתחמם. אבל למה להיות לבד בבית כשאפשר להנות באותו המקום עם חברים? הדליקו את הסוני, הורידו את האבק שהצטבר מכיפור על משחקי הקופסא, ויאלה.

-נוסטלגיה משפחתית: בכל בית יש את כל האלבומים, הסרטים והדברים הנוסטלגים האלו מהילדות שנזכרים בהם פעם במילניום. אבל תודו, שזה הכי כיף להיזכר בעצמכם לפני עשר שנים, כמה מתוקים, קטנים ותמימים הייתם. ועל הדרך- תחממו להורים את הלב.

-ME TIME: בין החזרה לשגרת הלימודים והחברים וכל מה שמסביב, הסערה היא אחלה תירוץ לקצת התבודדות. קחו ספר או בחרו סרט, הכינו לעצמכם שוקו מקופלת כמו שצריך, כנסו מתחת לפוך- ותהנו מהלבד.

-להנות מהסערה, דווקא באשדוד: הידעתם? הים הכי יפה בחורף. אתם גרים באשדוד ובוודאות יש לכם איזשהו חבר שמתהדר תמיד בתואר "גר ליד הים", המלצה שלי- תתנחלו אצלנו ותצפו בו לקראת הערב, מראה מדהים מובטח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה