טקס אות הפעיל המצטיין ויקירי הנוער


להאזנה לתוכן:

בראשון אחה"צ, באודיטוריום מרכז "כיוונים" חולקו פרסים עם המון נשמה, לנערים המצטיינים בעשייה וליקירי הנוער של העיר. טקס מלא התנדבות, עשייה ורצון טוב.

 לטקס אות הפעיל המצטיין ויקירי הנוער הגיעו כולם במצב רוח מעודד, כל החניכים, משפחותיהם וחבריהם וגם אריה מימון ראש מנהל החינוך בעיר, מזל שאלתיאל ראש תחום הנוער, אורן טואיל מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי, יהודה פרנקל הממונה על החינוך ועוד מכובדים רבים.

הטקס התחיל בנתון מעודד ומרשים במיוחד- מתוך 11,929 תלמידי שכבות ז'-יב' בעיר, 91 אחוזים מתנדבים למען הקהילה. לאחר הצגת הנתונים והנחייה של חברי מועצת הנוער, יו"ר טל וקנין ואיתי כהן, עלו לקטע אומנותי להקת מקיף ה' ואחרייהם לקטע פנטומימה נערי תיאטרון ברמוזה.

פרס יקירי הנוער ניתן לאדם שבני הנוער בוחרים על סמך הקשבתו, פעילותו בעיר ולמען הקהילה- השנה נבחרו שלושה: הגב' חנה בורשטיין- המורה הראשונה של בית ספר גאולים, שממשיכה בפועלה למען התלמידים גם לאחר פרישתה, הגב' עדנה חקאני- אימו השכולה של אביב חקאני ז"ל, שמתנדבת דרך התנועות ועוזרת למשפחות שכולות, והמצטיין העירוני- מר יורם שובל, על תרומתו לעיר ולקהילה, והוא גם יתמודד בתחרות המחוזית.

אות הפעיל המצטיין ניתן לתלמיד אחד מכל מקיף בעיר, תלמיד שמתנדב ונותן מעצמו כמה שרק ניתן ומוכיח את עצמו במשך כל השנה בתחום החברתי. מבין כל המצטיינים, המצטיין העירוני הוא ארניק זלסקי משכבה יב' מקיף ז'- על תרומתו כמדריך של"ח, כאח בוגר וכמתנדב בתוכנית "משואה לתקומה".



המשיכו להתנדב, לעזור ולתרום ואולי אתם תעמדו על הבמה הזו בשנה הבאה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה