איך להתמודד עם החזרה ללימודים?


להאזנה לתוכן:

אחרי חודשיים מלאים בחופש ובכיף, לחזור לבית הספר יכול להיות קצת הלם. אספנו לכם כמה טיפים איך לשרוד בקלות את המצב.

 לנסות להרגיל את עצמנו ללכת לישון מוקדם- קשה מאוד להתחיל את היום באופן חיובי כשאתם עייפים מאוד וגם קשה מאוד להירדם בשעה מוקדמת אחרי שהתרגלתם ללכת לישון מאוחר. נסו בכל יום ללכת לישון טיפה יותר מוקדם עד שהגוף שלכם יתרגל ויחזור לעצמו ותרגישו טוב יותר.

להרשות לעצמנו עדיין להנות- אוקיי, אז חזרנו ללימודים, זה לא אומר שכל הכיף נגמר. אם תנהלו את הזמן שלכם כמו שצריך, בין מטלות בית הספר תוכלו בקלות למצוא המון זמן להנות עם החברים- כמעט כמו שנהנתם בחופש.

להשתדל להיות מסודרים- ארגון וסדר זה הכול. כשהראש מבולגן והחדר מפוזר אתם תרגישו בלחץ, תשכחו דברים ותשכחו את עצמכם. אם תצליחו לארגן את כל מה שמתנהל סביבכם, הכל יהיה טוב יותר ויזרום חלק יותר.

להוריד לחץ ולהבין שכולם באותו מצב- נכון איזה באסה, חזרתם ללמוד אחרי כל כך הרבה חופש- אבל גם כל החברים שלכם בדיוק באותו מצב. יותר מזה, כל בני גילכם בכל הארץ באותו מצב. קיבלתם פרופורציות? עכשיו תורידו לחץ, אתם לא לבד.

לנסות להנות מהאווירה- יש גם דברים חיוביים בלחזור לבית הספר- כמו ההפסקות, הטיולים, החברים ולפעמים אפילו ההווי בשיעורים. תנסו להתמקד בחיובי.

להיזכר שעוד חודש מגיעות כל חופשות החגים- אין מה להוסיף. בישראל כמו בישראל, עוד דקה וחצי יגיעו אחד אחרי השני חופשי חודש תשרי ותוכלו לחזור ולהתרווח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה