שבט הנחל של הצופים לא מפסיק לפעול


להאזנה לתוכן:

שבט הנחל של תנועת הנוער הצופים, ממשיך בפעילויות הרציפות וממשיך לגייס חניכים חדשים למשפחה.

בשבועות האחרונים, שבט הצופים שברובע ד'- שבט הנחל, לא מפסיק לרגע את פעילות. המרכזים והשכבה הבוגרת עוסקים כל הזמן בפעילויות הקשורות לגיוס חניכים לשבט, הפסקות פעילות בבתי הספר והעלאת המודעות של תנועות הנוער בעיר.

ביום חלוקת התעודות במקיף ג', השכבה הבוגרת של שבט הנחל בשיתוף הש"ש, נכנסה לכיתות ז' והעבירה להם פעילות חינוכית של סיכום מחצית השנה והסתכלות קדימה להמשך השנה.

לאחר מכן, בזמן ההפסקה של בית הספר ארגנו הפסקה פעילה מושקעת הכוללת כיבוד, הורים פעילים שהגיעו לתמוך, ג'אסט דאנס באולם התלמידים והכנת צמידים צופיים מחבלים וחרוזים. הצופים הפכו את ההפסקה הרגילה במקיף להפסקה כיפית של שירים ריקודים וכיף.

בנוסף, במשך השבועות האחרונים השכב"ג הגיע לבתי ספר יסודיים שונים באיזור והעביר להם שיעורי חינוך על ערכים, הפסקות פעילות על מנת להעלות את המודעות לתנועות נוער בעיר ולצופים בפרט.

כמו כן, הפעולות עצמן בשבט בתקופה האחרונה עוסקות בלמידה של הקהילה עזרה והתנדבות בסביבה בה אנו חיים- כיתות ח' אפו עוגות יחד ומכרו בסי מול על מנת לגייס כסף לקניית ממתקים ומתנות לילדים בבתי חולים, בעוד כשבועיים יסעו לבתי החולים יחד עם המדריכים שלהם ויחלקו את המתנות שקנו.

אין ספק שהתקופה הקרובה היא תקופת שיא לשבט הצופים של הנחל ולמרות הקושי לעולם לא מתייאשים ומפסיקים את פעילותם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה