הנוער העובד והלומד יוצאים לשטח


להאזנה לתוכן:

מועדון צ'יטה של הנוער העובד והלומד, שפועל בצפון העיר, יצא ביום שבת האחרון לטיול החורף המסורתי של הקן.

על הילדים ובני הנוער של היום אומרים הרבה דברים: שהם כל היום מול המסך, שהם נהנים רק מטכנולוגיה, שבשבילם לצאת לטבע ולהרגיש את הסביבה זה כבר משעמם.. אבל החניכים של מועדון הצ'יטה של הנוער העובד והלומד הוכיחו משהו אחר- שהם גם יודעים ליהנות מאדמה, דשא, חרקים וקרני שמש. חניכי המועדון נפגשו בשבת מוקדם בבוקר בפארק ברובע ב' ויצאו ביחד לטייל. מכיוון שהמועדון שומר שבת הפעילות כולה נעשתה ללא נסיעה באוטובוסים- החניכים טיילו באיזור נחל לכיש ובגבעות של מושב ניר גלים הסמוך.



"הרבה פעמים מרגישים שצריך לקחת את החניכים לאטרקציה יקרה ורק ככה הם יהנו, אבל ביום שבת הקרוב החלטנו לטייל ממש ליד אשדוד- קרוב לבית- והאטרקציה הגדולה הייתה להעיף עפיפונים שהרכבנו בעצמנו" מספרת נועה שטרן-פרדו, קומונרית בקן. "זה היה כיף לראות את החניכים והחניכות, גם הקטנים בד' וגם הגדולים ביותר בט', נהנים מהדברים הפשוטים שמסביבנו".

החורף צובע את הגבעות והשדות השונים בירוק בוהק, וביחד עם הפרדסים והנחל – בלי שאנחנו שמים לב, ממש קרוב לבתים ולרובע שלנו- יש טבע שכל אחד יוכל להנות ממנו.

"אחרי הטיול סיימנו בהפנינג לכל החניכים, באיזור הגשר האירי שמעל נחל לכיש" מספר אוריאל דור-אברהם, קומונר בקן. "פרסנו מחצלות, הרכבנו עפיפונים, הכנו פיתות בטאבון ונרגענו על הדשא שמסביב". החניכים חזרו ברגל לביתם ביחד עם המדריכים בשבת אחר הצהריים, ונפרדו, לפני שנפגשים שוב במועדון לעוד שבוע של פעילות.

"טיולי החורף הם חלק מרכזי בפעילות שלנו, כי דוקא עכשיו כשאין חגים והחניכים יותר בבית- חשוב לנו להיפגש ביחד בחוץ בטבע וליהנות" מספר מור שבתאי רכז הקן. "אנחנו כבר מתכוננים לאירועי פורים ופסח, מחכים לנו אירועים שונים בקהילה, בשיתוף עם המתנ''סים ובתי הספר, וכמובן טיולים לכל השכבות בפסח. חשוב לי להודות פה ולציין את התמיכה של הגברת מזל שאלתיאל מנהלת תחום נוער ועומר גדג' רכז תנועות הנוער בעיר, שדוחפים אותנו קדימה ומקדמים את הפעילות שלנו. יש לנו עוד הרבה הפתעות בתקופה הקרובה לכל החניכים והחניכות בעיר!"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה