עשרת משחקי הוידאו הטובים לשנת 2017


להאזנה לתוכן:

סופר מריו בהרפתקה חדשה, החבר'ה מסאות' פארק ממשיכים בשיגועים וגם העונה החדשה של משחק הכדורגל הפופלארי FIFA - קבלו את העשירייה הפותחת של משחקי הוידאו הטובים שליוו אותנו בשנה שחלפה

השנה האחרונה היתה אחת השנים הטובות ביותר בתחום משחקי הוידאו, עם מגוון רחב של משחקים חדשים המשלבים אקשן, פעולה, הרפתקה וגם אימה, ואפילו קונסולת משחקים חדשים מבית נינטנדו. אז רגע לפני שהשנה מגיעה לסיומה, הנה הם עשרת משחקי הוידאו הטובים ביותר שאתם פשוט חייבים להכיר.

South Park: The Fractured But Whole

מעריצי סדרת האנימציה ירגישו ממש בבית עם המשחק הזה. מדובר בהמשכון למשחק הראשון, אשר הפעם הופך ממשחק תפקידים למשחק אסטרגיה, בשילוב פארודיה על סרטי ומשחקי הגיבורים. להשיג ב: PC, PS4, Xbox One. 

Cuphead

אם אתם אוהבים סטייל ואתגרים – זה המשחק בשבילכם. מדובר באחד המשחקים המעניינים של השנה, בעיקר בשל העובדה שכולו צוייר ביד. הרבה התרחשויות קורות על המסך בו זמנית, ועליכם להחליט מהי הפעולה הנכונה ביותר לבצע עכשיו, האם להמשיך לקפוץ מענן לענן או להרוג את האוייבים שלכם. להשיג ב:  Xbox One, PC.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild
 
משחק נוסף בסדרת העולם הפתוח, המבוסס על פנטזיה שכל מטרתה היא להילחם ברשע. באגדה של זלדה אפשר לעשות הכל: לעוף, לטוס, לצלול ולקפוץ, והשחקן מוזמן לחקור את העולם על ידי רכישה של כלים ואלמנטים במהלך המשחק. מבקרים מכנים אותו - משחק הוידאו הטוב ביותר. להשיג ב: Nintendo Switch. 

Horizon Zero Dawn

אלוי, ציידת וקשתת, חיה בעולם עתידי מוצף על ידי רובוטים. מאחר שהייתה מנודה כל חייה, היא יוצאת לגלות את הסכנות שהשאירו. הדמות משתמשת במכלול כלי נשק, חניתות ובטקטיקות התחמקות כדי להילחם ביצורים רובוטיים, שגם את שרידיהם ניתן לבזוז למשאבים. המשחק עטוף בגרפיקה מדהימה שהופכת את החוויה ליוצאת דופן. להשיג ב: PS4. 

Super Mario Odyssey

נינטנדו מכה שנית, עם אחת הדמויות המזוהות ביותר איתה, מריו. והפעם, הרפתקה חדשה מלאת שמחה ואופטימיות. לכל חובבי המריו צפוי משחק ממכר שאי אפשר להפסיק אותו. להשיג ב: Nintendo Switch. 

Uncharted: The Lost Legacy

המשחק השישי בסדרת המשחקים שכבשה את העולם Uncharted, אך הפעם ללא דמותו של הגיבור הראשי נתן דרייק. למעשה, מדובר בספין-אוף, בו הדמויות  קלואי פרייזר ונדין רוס יוצאות להרפתקה בהודו. להשיג ב: PS4.

Resident Evil 7: Biohazard

משחק אימה המשלב הרפתקה וחשיבה, בו הגיבור הראשי יוצא לחפש את אישתו ובדרך נקלע אל מקומות ודמויות שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה לפגוש במציאות. להעצמת החוויה אפשר להשתמש בערכת VR. להשיג ב: PC ,PS4, Xbox One.

Call of Duty: WWII

משחק יריות משובח המתרחש בתקופת מלחמת העולם השנייה. המשחק מתמקד בדביזיית הרגלים הראשונה במאבקם בחזית המערבית, ומסתמך גם על אירועים היסטוריים. להשיג ב: PC ,PS4, Xbox One.

Tekken 7
סדרת משחקי המכות הפופלריות ביותר בעולם מגיעה אל סיומה, עם עלילה שמתרחשת 20 שנה מאוחר יותר וקאסט של 36 דמויות. להשיג ב: PC ,PS4, Xbox One.

FIFA 18

בשונה ממשחקי הכדורגל הקודמים בסידרה, כאן מדובר במשחק שהוא יותר אישי, ומתמקד בדמותו של אלכס האנטר הצעיר, שנמצאה בתחילת הקריירה שלו, על רקע סערה משפחתית שמשפיעה עליו.  כמו תמיד, סדרת משחקי FIFA מצליחה לשלב בין עולם וירטואלי למציאותי, על רקע ספורטיבי, עם הרבה התקפות מרשימות ושערים דרמטיים. להשיג ב: PC, Xbox One, Xbox 360, PS4, Nintendo Switch. 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה