החוף של צעירי אשדוד "חוף כיוונים"


להאזנה לתוכן:

באשדוד ישנם שבעה חופי רחצה מוכרזים, וחופי גלישה וכעת גם חוף חדש ממש במרכז העיר. ושמו " החוף של כיוונים" . מי שביקר שם ביום חמישי האחרון היה יכול להתרשם מהאווירה הקייצית המיוחדת, אלא שחוף זה שמור לצעירים בלבד

החוף של כוונים

השבוע הושקה קהילת סטודנטים ראשונה באשדוד והיא נעשתה ברוח צעירה ובקריצת עין קייצית במיוחד. כל מי שהגיע לאירוע ההשקה התפעל מההפקה היצירתית והמקורית ומהאווירה המיוחדת שהותאמה במיוחד לאוכלוסיית הצעירים. "מדובר בקהילה שכל סטודנט באשדוד, מכל מסלול לימודים ומוסד לימודים, יכול להצטרף ולמצוא בו עניין" אומרים בכיוונים.

החוף של כוונים

"הקהילה", מסגרת חדשה המותאמת לסטודנטים וצעירים, הינה יוזמה של קבוצת סטודנטים הפועלת במסגרת קבוצת מנהיגות במרכז כיוונים, אשר החליטו שהם רוצים להרים קהילה כזו כדי למנף את האווירה הסטודנטיאלית בעיר ולהעלות צרכים המיוחדים לציבור הצעירים, להתעדכן יחד ולהיות קהילה אחת.

החוף של כוונים

היוזמה של מייק מלול, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת סמי שמעון, יחד עם  שי  אלי סטודנט להנדסת תוכנה ורובי  ויינברג סטודנט למשפטים, נולדה מתוך תחושת הצורך בשינוי ולפיכך החליטו לעשות מעשה ולהציג מסגרת שבה סטודנטים וצעירי העיר יוכלו להיפגש, לשוחח ולדון בנושאים המעניינים אותם.

החוף של כוונים
אתי לוגסי טורקניץ': "השנה, בתחום הצעירים בכיוונים, שמנו דגש על מענה לאוכלוסיית הסטודנטים בעיר, על האווירה, התרבות, הבילוי, עבודות לסטודנטים ומלגות לסטודנטים, הפעלת אירועי חודש הסטודנט בעיר ועוד. קהילה זו היא חלק מאסטרטגיה שלמה של פיתוח קהילות צעירים בעיר ואנו נשמח שכל סטודנט בעיר יצטרף ויהיה חלק מהמהלך שמשנה את העיר".

החוף של כוונים

אירוע ההשקה היה מעניין ושובה עין. הסטודנטים הוזמנו לחוף של כיוונים, בהזמנה שעוצבה באווירה קייצית ותחת הכותרת "סוגרים את חודש הסטודנט ופותחים את הקיץ בהשקת קהילת הסטודנטים של אשדוד". לשם כך, מרכז כיוונים הפך בעצמו לחוף ים ועוצב בהתאם, עם בר קייצי מעוצב, בירות, גלידות ומוסיקה. בסיום קיבלו הסטודנטים "שי חובה" לכל מי שיורד לחוף הים - תיק עכשווי עם מגבת חוף וכובע.

צילומים:  דניאל אטדגי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה