איך לקנות דירה ב 100 אלף ₪ בארץ? מרכז כיוונים ממשיכים את חודש הסטודנט


להאזנה לתוכן:

ממשיכים את חודש הסטודנט עם ליין ההרצאות על הבר ברחבי העיר, והפעם מרכז צעירים כיוונים מביאים את יובל גזימק כלכלן, מרצה מוביל ומבוקש, היישר אל בר הלורנס לאחת מההרצאות המדוברות ביותר בשנה האחרונה – איך לקנות דירה בארץ, ערב שכולו סודות רכישת דיור.

גם אתם חולמים על דירה ולא מבינים איך להגשים את החלום? בהרצאה תקבלו את כל התשובות.

אם אתם אחרי צבא ונשאר לכם קצת כסף מהפיקדון, או אולי אתם בכלל סטודנטים תפרנים שנמאס להם לבזבז את כל הכסף שלהם על שכירות בת"א, זוג צעיר שעכשיו התחתן ונשאר לו קצת כסף מהחתונה וחושב מה לעשות איתו? אז ברוכים הבאים, הגעתם למקום הנכון..

מרכז כיוונים

בתאכל'ס, זה לא משנה אם יש לכם 100 אלף ש"ח, כי אחרי ההרצאה הזאת אתם תדעו בדיוק את כל מה שאתם באמת צריכים כדי לקנות דירה, גם בלי כחלון :) מומלץ להביא דף ועט לרשום הערות במהלך ההרצאה יובל, כלכלן , בגיל 22 קנה את הדירה הראשונה שלי עם הון עצמי של 100K בלבד! איך הוא עשה את זה אתם שואלים? מה תקבלו?

מה השיטה לקנות דירה עם הון עצמי של 100 אלף ש"ח. איך לוקחים משכנתא ללא הון עצמי. עולם הנדל״ן בארץ, איפה כדאי לקנות דירה עכשיו, מהם היתרונות בדירה להשקעה ביחס לדירת מגורים? איך לבצע את תהליך ההשקעה/רכישה של דירות להשקעה או מגורים בקלות. נדבר על הפחדים הנפוצים ברכישת דירה. ואיך אפשר לפתור אותם.

אילו כללים צריך לשמור כאשר קונים דירה - על מה לשים דגש, וממה להיזהר וכמובן, איך למצוא את הדירות הטובות ביד 2. אלה שגם המתווכים לא מכירים.

"בשיחות עם צעירים וסטודנטים עלו פחדים רבים ונפוצים בכל נושא רכישת דירה וחשוב לנו להביא כמה שיותר מידע כדי להפחית חששות" מציינת אתי לוגסי טורקניץ' מנהלת תחום צעירים מרכז כיוונים בעריית אשדוד.

הכניסה חופשית לחיילים משוחררים, סטודנטים וצעירים ללא תשלום

מתי ? ביום שני 14.5 בשעה 21.00 בבר הלורנס באשדוד מבית היוצר של מרכז כיוונים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה