לימודים אחרי צבא


להאזנה לתוכן:

אם אתם חיילים וחיילות משוחררים ואתם כבר רוצים למצוא את המסלול הלימודי שלכם בדרך אל הקריירה של חייכם - חשוב לפני קבלת החלטות מסוג זה, לנשום עמוק ולהבין כי חיילים משוחררים כמו גם חיילות עליהם לקחת את הזמן וזאת כדי לבצע את הבחירות הטובות ביותר בכל הנוגע לקריירה העתידית.

זה נכון, שוק העבודה הישראלי נחשב מבין התחרותיים ביותר, אבל אם לוקחים מעט את הזמן, מתייעצים ובודקים את כלל האלטרנטיבות ללימודים וקיירה - ניתן לבצע החלטות זהירות ונכונות יותר אשר יחסכו לכם שכר לימוד שיבוזבז על מקצוע שלא מתאים לכם.

קרדיט לתמונה: pixabay

אבל איזה קורסים קצרים אפשר לקחת שגם יעזרו לכם להחליט אודות הקריירה שלכם וגם יעזרו לכם לבנות קריירה בעתיד? הכנו עבורכם רשימה קצרה:

קורס שוק ההון – אחת התחומים שהפכו פופולאריים בזמן האחרון הוא שוק ההון כאשר כיום יותר ויותר אנשים יודעים כי הם יכולים לבצע השקעות בשוק ההון ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלהם.

שוק ההון הינו כזה המורכב ממניות ותיקי השקעות כאשר השוק הישראלי קשור גם לבורסה האמריקאית והוא מאפשר מסחר יומי בבורסה.

לימודי שוק ההון באינטרנט או באופן פרונטאלי הם כאלה אשר מקנים את כל הכלים למסחר נכון יותר, שימוש בתכונות מסחר, קבלת נתונים חשובים אודות השוק ועוד.

הקורסים באינטרנט קצרים אבל הם כאלה המספקים מושג כללי אך גם פרטני אודות השוק והמסחר שנעשה בו: מה שמקנה החלטה ברורה יותר לגבי עיסוק בתחום זה.

לימודי קופירייטינג – אם מילים הם דבר שתמיד משך אתכם, אם בצבא תמיד הייתם אלה שכתבו שירים מצחקים, אם חוש ההומור שלכם בריא ואתם מרגישים יצירתיים ומבריקים: ייתכן שקורס קופירייטינג יתאים לכם.

קופי רייטינג הינו מקצוע הרעיונאות (בעברית) אשר בו מקבלים את כל הכלים החשובים והיצירתיים לכניסה אל עולם הפרסום והתוכן. קופירייטר לומד לכתוב תכנים שיווקיים, לכתוב פרסומות, מודעות, סלוגנים ושלל אלמנטים חשובים בעולם הפרסום.

קידום ברשתות החברתיות – הרשתות החברתיות כבשו את חיינו וכיום אנו מוצאים יותר ויותר אנשים העוסקים בקידום ברשתות החברתיות ולא בכדי: תחום זה מעניין ומתאים לאנשים המכורים לגלישה ברשת אשר רוצים להרוויח בתחום הקידום כסף לא רע בכלל.

בקורס קצר כזה ניתן לקבל את כל הכלים הבסיסים לקידום ברשת, להכיר את הרשתות השונות, להבין מה עושים ומה לא בקידום ברשת וללמוד כיצד מקדמים לקוחות בשלל פלטפורמות.

קורס נגרות – נגרות הינו אחד המקצועות המכובדים שישנם, כאשר נגרים יכולים לבצע עבודה יצירתית וכזאת אשר מקנה סיפוק רב. באמצעות קורס נגרות יכולים להכיר מקצוע יצירתי, להבין יותר על עבודות מקצועיות תוך התנסות בעבודת נגרים עם הכלים המקצועיים ביותר, ממש כמו נגרים אמתיים.

באמצעות קורס כזה ניתן להכין מגוון כלים וחפצים וליהנות מחוויה יוצאת דופן תוך הבנה האם את המקצוע תרצו להמשיך גם בעתיד.

קורס סטיילינג – המודעות לאופנה והצורך של רבים להראות טוב יותר או לעסוק בהלבשה של פרזנטורים, אנשים פרטיים ואנשי ציבור הפכה לגדולה וכיום קורס סטיילינג מציע את הדרך לעסוק בעולם האופנה בצורה נעימה אך גם פרקטית וכזאת שמובילה לקריירה מצליחה.

בקורס סטיילינג למדים על בדים, צבעים, שילובים נכונים של פריטי אופנה, סוקרים את ההיסטוריה של האופנה, לומדים כיצד יוצרים תדמית נכונה לאנשים מפרסמים ואף ניתן ללמוד כיצד להתלבש נכון יותר.

לסיכום בין אם מדובר בלימודי שוק ההון באינטרנט, בלימודי סטיילינג צבעוניים, בקידום אתרים או בכל מקצוע שתבחרו – מה שחשוב הוא לנסות, לבדוק להתעניין, ולאחר כמן להגיע להחלטה הנכונה מכל!

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה