ה-סטודנTeam יוצאים לסיור קהילה


להאזנה לתוכן:

קבוצת המנהיגות הסטודנטיאלית של מרכז כיוונים, ממשיכים להתפתח יחד, בדרך לבניית קהילות עירוניות, בתחומים שונים ברחבי העיר אשדוד.

השבוע יצאה הקבוצה המונה כ-17 סטודנטיות וסטודנטים, אל העיר ב״ש שם פגשו את מובילי הקהילה המקומית בשכונות, שוחחו עימם והבינו את תהליך בנייתה של קהילה פעילה ומגובשת, מהם האתגרים העומדים בדרך, וכיצד ניתן להתגבר אליהם.

קבוצת המנהיגות

בין הסיורים, בשכונות העיר בהם נחשפה הקבוצה למיזמים שונים ומגוונים של צעירים בעיר, התפנו גם לפעילות חוויות בתיאטרון הפרינג׳ המקומי שם הקהילה הצליחה להקים בעצמה תאטרון עירוני המשמש את המקומיים עם מסר מרכזי ממנו הם יצאו: ניתן להוציא לפועל כל יוזמה בעיר באמצעות אמונה ודבקות במטרה.

הקבוצה ממשיכה  את העשייה העירונית, שכבר התבטאה בתרומה לקהילה, על-ידי חלוקת משלוחי מנות בחג הפורים בבית חולים בעיר,  בצפייה חברתית במשחק ליגת האלופות בכיוונים, ביצירת קהילת סטודנטים עירונית ובקרוב עם סיום תקופת הבחינות צפויים אירועים נוספים.

הקבוצה הוקמה ביוזמת מרכז כיוונים של עיריית אשדוד, על פי חזונו של ראש העיר, לפתח מנהיגות צעירים, ויוזמה של צעירים ובשיתוף פרח ומפעל הפייס.בהנחייה של מיכל זמיר מהסוכנות היהודית.

קבוצת המנהיגות

אתי לוגסי טורקניץ מנהלת מרכז כיוונים: "כל הסטודנטים הגיעו לסיור אף על פי היותם בתקופת בחינות ותחילת סימסטר , למדו ונהנו מהשראתם של צעירים יזמים חברתיים, קהילתיים וחזרו מלאי מרץ להמשך עשייה בפיתוח קהילות צעירים באשדוד".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה