51 סטודנטים צעירים תושבי אשדוד, זכו במלגות ללימודים אקדמאים


להאזנה לתוכן:

ביום רביעי האחרון (24/1/18) התקיים במרכז הצעירים כיוונים, טקס חגיגי להענקת מלגות לסטודנטים תושבי העיר, הלומדים במוסדות אקדמיים ברחבי הארץ לסיוע במימון לימודים

טקס הענקת מלגות

במסגרת מיזם להענקת מלגות, הנערך בשיתוף עיריית אשדוד, מוענקים בכל שנה, מלגת לימודים לסטודנטים נבחרים, זאת על מנת  לסייע לצעירים במימון לימודים. בשנה הראשונה הוענקו סכומים גבוהים במיוחד, סטודנטים בני העיר ובכל שנה רשימת הנהנים הולכת וגדלה והתקציב גם עולה משנה לשנה.

בעיר אשדוד, נושא הצעירים והסטודנטים, עומד על סדר היום במגוון נושאים, ובדגש על ההשכלה הגבוהה, תחום הלימודים האקדמיים זוכה ליחס מועדף לאור הגידול המתמיד במספר הסטודנטים בני העיר. "לאחרונה פורסם כי אשדוד היא העיר המובילה בישראל במספר הסטודנטים שמקבלים מלגות מהרשות המקומית" אומרים במרכז כיוונים ומציינים "עיריית אשדוד לא מגבילה את מכסת המלגות רק לשיתוף פעולה עם פר"ח ומפעל הפיס, אלא משקיעה משאבים גדולים לקידום סטודנטים גם במסגרות נוספות".

דוגמא לכך היא כמובן שיתוף הפעולה של מינהל החינוך וקרן אשדוד, עם משפחת גז והמפעל החשוב, שהם מנהלים במתן מלגות לסטודנטים בני העיר.

נציגי המשפחה הביעו לא אחת, כי התמיכה בסטודנטים בני העיר, נועדה לסייע לסטודנטים ולהעניק להם מרווח נשימה, בכדי שיוכלו להתרכז בלימודים, החיבור של המשפחה עם קרן אשדוד ומינהל החינוך, הינו חיבור טבעי שגם תואם את ה"אני מאמין" של הרשות המקומית העושה ככל יכולתה, על מנת להוביל את צעירי העיר, להשכלה גבוהה ולמצוינות. "מלגה זו ממשיכה את רצף העשייה הענפה של  עיריית אשדוד לטובת קידום וחינוך צעירי העיר, בהתאם לחזון מן 'הגן אל האוניברסיטה'" אומרים במינהל החינוך.

 ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, נושא דברים

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי כיבד את המעמד ונשא דברים בפני הצעירים ומשפחת התורמים. הוא בירך כמובן את הזוכים במלגות, את ציבור הסטודנטים הלומדים בכל מוסדות האקדמיה, את מינהל החינוך על מאמציו בקידום הלימודים האקדמיים ואת משפחת גז על המפעל המרשים שהקימו בעיר ומסייע לבני העיר.

להקת מרקם בניצוחו של יעקב בן שבת

"כיוונים", המרכז לצעירים, מציע לצעירי העיר לקחת חלק בפעילויות הבית ולהנות מפעילות העשרה וסדנאות, הכוונה לחיילים משוחררים, הלוואת לסטודנטים בתנאים ייחודיים, מרחבי למידה בתקופת הבחינות, יזמות לסטארט-אפ, פסיכומטרי במחיר אטרקטיבי, סדנאות הכוונה לפיתוח קריירה, ייעוץ, מלגות ועוד.

קרדיט צילום: פאבל טולצ'ינסקי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה