שנה מהסרטים: הפקות הקולנוע החדשות של דיסני


להאזנה לתוכן:

מארי פופינס חוזרת למסך, משפחת סופר על בהרפתקה חדשה וגם הסרט השני בסדרת האנתולוגיה של מלחמת הכוכבים – בואו להציץ בכל הסרטים החדשים שיגיעו אלינו במהלך השנה

זו הולכת להיות שנה קסומה מבית היוצר של "דיסני", עם שפע של סרטים חדשים, המשכונים, קלאסיקות מחודשות, הרפתקאות ונצנצים.

הפנתר השחור (פברואר 2018)

זמן לא רב לאחר אירועי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", טצ'אלה שב לווקאנדה כמלךהחדש על מנת להשליט סדר בממלכתו, אך נחרד לגלות כי בהיעדרותו היוצרות התהפכו וכי עליו להתמודד עם שני אויבים אימתניים. כשעתיד כדור הארץ מונח על השולחן, טצ'אלה מוכרח להפוך לפנתר השחור ולחבור לבנות הדורה מילאג'ה וסוכן ה-CIA אוורט רוס, על מנת למנוע מלחמת עולם.


קמט בזמן (מרץ 2018)

אחרי היעלמותו של אביה המדען של מג, שלוש יצורות קסומות שולחות את מג, את אחיה ואת חברתה לחלל כדי לטייל ברחבי היקום ולהצילו מפני רוע נורא. הסרט בכיכובן של אופרה וינפרי ו ריס ווית'רספון מבוסס על ספר שיצא באותו השם.

הנוקמים: מלחמת האינסוף (מאי 2018)

הנוקמים שנקרעו לגזרים מאז אירועי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ,מאחדים כוחות יחד עם שומרי הגלקסיה על מנת להיאבק באויבם הגדול ביותר אי פעם - תנוס, אשר רוצה לשים את ידיו על אבני האינסוף רבות העוצמה באמצעות כפפה מיוחדת, מה שיעניק לו יכולת לשלוט על היקום, הזמן והמציאות כולה.

סולו: סיפור מלחמת הכוכבים (מאי 2018)

סרט השני בסדרת האנתולוגיה של מלחמת הכוכבים מציג את סיפור המקור של האן סולו כולל תחילת הקריירה שלו כפושע גלקטי ,וכולל המפגש הראשון שלו עם חברו הטוב צ'ובאקה.

משפחת סופר על 2 (יוני 2018)

משפחת הגיבורים חוזרת והפעם בוב נשאר בבית עם ויולט ודאש, אבל המשימה כלל לא פשוטה, בגלל שאף אחד לא מודע לכוחות של ג'ק ג'ק הקטן.

אנטמן והצרעה (יולי 2018)

לאנטמן יש משימה חדשה, והפעם הוא נלחם לצדה של הצרעה וחושף סודות מעברו.
 
 
כריסטופר רובין (אוגוסט 2018)

כריסטופר רובין הוא כבר איש משפחה, אך כאשר הוא חברת ילדותו, ויני הדוב, הוא מצליח לגלות מחדש את הנאות החיים.
 

מפצח האגוזים וארבע הממלכות (נובמבר 2018)

במהלך מסיבת חג המולד השנתית, קלרה עוקבת אחר חוט זהב שמוצג בפניה בטענה כי הוא יוביל אותה אל מפתח מיוחד שביכולתו לפתוח עבורה את הקופסה בה מוחזקת המתנה הייחודית אותה היא רוצה. עם זאת, לפני שקלרה מספיקה להשיג את המפתח, המפתח נעלם מיד אל תוך עולם מקביל משונה ומסתורי. בהגיעה אל העולם המסתורי, פוגשת קלרה בחייל ושמו פיליפ, חבורת עכברים ובשלושה שליטים החולשים על שלוש ממלכות: ממלכת השלג, ממלכת הפרחים וממלכת הממתקים. על מנת להשיג את המפתח ובמטרה להשיב את ההרמוניה לעולם, קלרה ופיליפ חייבים לצאת למסע ולחצות את הממלכה הרביעית, ביתה של המלכה האם ג'ינג'ר.

ראלף שובר את האינטרנט (נובמבר 2018)

שש שנים אחרי התאונה, ראלף ההורס מגלה נתב wifi שמוביל אותו אל הרפתקה חדשה.

מרי פופינס חוזרת (דצמבר 2018)

עלילת הסרט תתרחש 25 שנה לאחר אירועי הסרט הראשון, בו ביקרה מרי פופינס לראשונה בבית משפחת בנקס. בשנת 1935, תקופת המשבר הכלכלי הגדול בבריטניה, ג'יין ומייקל בנקס המבוגרים ושלושת ילדיו של מייקל - אנאבל, ג'ורג'י וג'ון זוכים לביקור מן האומנת שלהם לשעבר, בעקבות מות אשתו של מייקל, אשר משאיר את כולם קהי חושים וחסרי שמחת חיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה