6 דברים שאתם צריכים לדעת על פירסינג


להאזנה לתוכן:

לפני שאתם מחוררים את עצמכם - קבלו את המדריך שיעזור לכם לעבור את זה בשלום

הפירסינג הוא עוד אמצעי לקשט את הגוף, ואם הגעתם להחלטה מושכלת שמתחשק לכם להתאבזר בעגיל בטבור או בגבה, יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת.

הביאו אישור הורים

עד גיל 16 אתם חייבים להציג אישור הורים. ללא אישור של ההורים, תאלצו להסתפק בעגילי אוזניים בלבד. אישור ההורים לפירסינג צריך להיות מפורט ולכלול גם את מספר הטלפון שלהם. מאחר ומרבית המקומות בהם עושים פירסינג לא ירצו להתעסק עם אישורים – הדרך הטובה והבטוחה ביותר היא להגיע ביחד עם אמא או אבא. במידה ולא, תצטרכו לחכות עד לגיל 16.

מצאו סטודיו מקצועי

למקצועיות של הפירסר (האדם שאמון על חירור הגוף) אין תחליף, ולכן, אל תנסו לחורר את הגוף אצל מישהו שהוא לא מקצועי או שאין לו סטודיו עם אמצעים סטריליים. פירסינג חובבני עלול לגרום לכם לדלקות וגם לצלקות לכל החיים.

אילוסטרציה. צילום: shutterstock

סטריליות היא המפתח

פירסינג הינה פעולה שעשויה להיות מסוכנת ועל מנת להימנע מסיבוכים, כמו זיהומים שחודרים אל הדם, חשוב לבדוק כי המקום מקפיד על היגיינה גבוהה. כל המכשירים חייבים לעבור חיטוי וכל המחטים חייבות להיות חד פעמיות. כמו כן, שימו לב שהפירסר עוטה על עצמו כפפות חד פעמיות.

אילוסטרציה. צילום: shutterstock

תשאלו שאלות

אל תבואו כגיבורים, גם אם אתם לא ממש מפחדים מהפעולה עצמה. הקפידו לשאול את כל השאלות – איך הציוד עובר חיטוי? מה הניסיון של הפירסר? כמה זמן אורכת הפעולה? מה משך ההחלמה? איך לנקות ולשמור על האזור לאחר החירור?

בחרו בעגילים היפואלרגניים

בשלב הראשון, מומלץ לבחור בעגילי פירסינג היפואלרגניים, מאחר ואתם לא יכולים לדעת האם האזור אותו אתם בוחרים לחורר יהיה רגיש למתכות שונות, ביניהן זהב. לכן, בחודשים הראשונים מומלץ לבחור בחומר היפואלרגני שמפחית את הסיבוכים לזיהומים מקומיים.

אילוסטרציה. צילום: shutterstock

קחו בחשבון את הסיכונים

אתם צריכים לקחת בחשבון שאולי בעתיד תרצו להסיר את הפירסינג, ולפעמים, בעיקר באזור האף והגבה, עלולה להיווצר צלקת שתלווה אתכם לכל החיים. כמו כן, אתם עלולים ללקות בזיהום מקומי – על מנת להימנע ממנו הקפידו לחטא את מקום החירור לפי ההוראות ובאמצעות חומרים מתאימים, ביניהם בפנטן או ויטה מרפן. בכל מקרה בו מתפתחת אדמומיות, נפיחות או כאב באזור הפירסינג, פנו אל רופא.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה