סיון גור חוזרת: "אני זמרת בכוחות עצמי, לא רוצה שיזכרו אותי בזכות כוכב נולד"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('bd498b02-9fdb-4db0-a7f1-e74891f07f2e','/dyncontent/2024/3/10/d666082b-1e2d-4310-a54a-51b66018a2ce.gif',17601,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('bd498b02-9fdb-4db0-a7f1-e74891f07f2e','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('bd498b02-9fdb-4db0-a7f1-e74891f07f2e','/dyncontent/2024/3/19/08f1124b-66b0-4b70-8f17-5dd7ae679819.gif',17617,'מכבי אסתטיקה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('bd498b02-9fdb-4db0-a7f1-e74891f07f2e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('bd498b02-9fdb-4db0-a7f1-e74891f07f2e','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

שש שנים אחרי שכיכבה ב"כוכב נולד", סיון גור (25), אחת האשדודיות הבולטות שיש לנו בעיר, מוציאה סינגל חמישי בשם "מעלה חביבי" (אול לי חביבי). לכל המתעניינים, הכינו את הסמארטפונים, יש גם קוד סריקה * מיופייה של גור קשה מאוד להתעלם, היא מוכנה לדגמן, אבל יש לה תנאים: "אני מוכנה להיות פרזנטורית אך ורק למותגים שאני מתחברת עליהם, אחרת אין על מה לדבר" * הקיץ הזה היא בילתה על קו ישראל-אירופה יחד עם הלהקה הגיאורגית של האבא איציק ("קקולי") והאח המוכר מישל גוריאשווילי (כן, אתם זוכרים נכון, גם הוא יוצא "כוכב נולד"...) * את דרכה המוזיקלית החלה בגיל 17 כשהייתה מלצרית מזמרת: "בעיקר שרתי כי במלצרות לא הצטיינתי, פעם הפלתי צלחת דגים על ראש של בחורה בלונדינית עם חולצה לבנה, זה היה מלחיץ אבל צחקתי עד שכאבה לי הבטן" * בראיון ל"אשדוד נט" מצהירה גור: "אני זמרת בכוחות עצמי, וככה אני רוצה שיזכרו אותי, ולא בזכות כוכב נולד"

לפני יותר מ-6 שנים סיון גור (25) סדקה לנו את מסך הטלוויזיה, כשפתחה את הפה והוציאה צלילי פופ ים תיכוניים בתוכנית 'כוכב נולד', אבל חבריה ממקיף ו' שם למדה, זוכרים אותה כסיון גור היפה והמצחיקה. "את סיון אני זוכרת בדרך כלל מהטקסים בבית ספר, היא הייתה הסולנית. ברגע שהיא הייתה פותחת את הפה, העיניים שלי היו מתחילות לדמוע. היא מרגשת בטרוף", אומרת עדי חברה טובה של סיון מתקופת בית הספר.סיון גור מצליחה לרשום הצלחה בתחנות הרדיו השונות, ומקווה לכבוש בקרוב גם את מסכי הטלוויזיה

גור החלה לפלס את דרכה בעולם המוזיקה, כשהשתתפה ב"כוכב נולד 5", שנה אחת אחרי שאחיה, מישל גוריאשווילי, כיכב בעונה הרביעית. "הרבה אנשים נוטים לחשוב שהייתי ב'כוכב נולד' ביחד עם אחי, הופכים אותנו לצמד, וזה נורא מחמיא לי, אבל השתתפתי בתוכנית שנה אחריו. כשנכנסתי, צביקה הדר אמר לי: 'את לא נכנסת לתוכנית בגלל שאת אחותו של מישל, אלא למרות שאת אחותו'. דווקא בגלל העובדה שאחי התמודד לפניי, בחנו אותי תחת זכוכית מגדלת".

בגיל 17 החלה לעבוד גור כמלצרית מזמרת. "בעיקר שרתי כי במלצרות לא הצטיינתי", מספרת גור ומוסיפה דוגמה לכך: "ברוב כישרוני אפילו הפלתי צלחת דגים על ראש של בחורה בלונדינית מסולסלת עם חולצה לבנה, זה היה מלחיץ אבל צחקתי עד שכאבה לי הבטן", נזכרת גור וצוחקת בקול, תוך כדי היא מוסיפה "מרוב שזה היה מצחיק אפילו הבוס שלי צחק ונישק לי את הראש כי צריך כישרון מאוד מיוחד כדי להיות עד כדי כך גרועה עם מגש. מיד אחר כך התחלתי להופיע בלהקת האירועים של אבא שלי ומאז אני מופיעה בארץ ובחו"ל".

בשבוע שעבר הוציאה סיון גור סינגל חדש בשם "מעלה חביבי" (אול לי חביבי). לדבריה של גור: "השיר משלב טקסט בערבית וכל האווירה שלו זה דאנס מערבי. אפשר להוריד את השיר עם קוד סריקה". לגור יש כבר 4 סינגלים מצליחים, ושני קליפים מושקעים ביוטיוב, ברדיו "לב המדינה" מכנים אותה "הנסיכה". בימים אלה היא לומדת לתואר ראשון במדעי החברה בדגש על תקשורת, באוניברסיטה הפתוחה. סינגל חמישי  לסיון גור "מעלה חביבי"

זה היה צעד נכון מבחינתך להשתתף בגיל כל כך צעיר ב"כוכב נולד"?

 "האמת, אני חושבת שכן, כי עדיין לא הייתי משופשפת מספיק, מבחינה מוזיקלית ווקאלית, כמו שאני היום, אבל זה תרם לי רבות, למדתי הרבה מאז 'כוכב נולד', התבגרתי מבחינה מוזיקאלית ואת זה אפשר לראות היום, דרך השירים שלי, יש בגרות בקול, בשליטה המוזיקאלית. 'כוכב נולד' רק תרם לי להבין שאני רוצה להמשיך במוזיקה, שאני מאוד רוצה להתקדם בתחום. התוכנית הזאת היא אבן דרך בקריירה שלי, משם המשכתי הלאה ופיתחתי קריירה כזמרת".

 

 כיום, עדיין זוכרים אותך כסיון גור מ"כוכב נולד"?

 "כן ברור שזוכרים אותי, הרי שם זו הייתה החשיפה הראשונה שלי, אני מודה ל'כוכב נולד' על החשיפה הזאת, אבל עכשיו אני יוצאת  לדרך חדשה, דרך עצמאית עם מנהל חדש בשם יורי מגד, הוצאנו כבר ארבעה סינגלים ושני קליפים שמתנגנים ברדיו ובטלוויזיה, לא מעט אנשים מזהים אותי בזכות הסינגלים שלי, אם זה מהכתבות בעיתונות ובאינטרנט, מהיוטיוב או מערוצי הטלוויזיה שמשדרים את הקליפים שלי".

 כמה את אוהבת את זה באחוזים?

 "האמת שאני מעדיפה שיזכרו אותי כסיון גור הזמרת, ולא כסיון גור מ'כוכב נולד'. את יודעת, אחרי 'כוכב נולד' עשיתי הרבה דברים, עשיתי אלבום שלם עם מנהל אחר וגנזתי אותו, עכשיו אני עובדת עם מנהל חדש ומקסים, שעוזר לי רבות, הוצאתי 4 סינגלים אחרי 'כוכב נולד', אני זמרת בכוחות עצמי, וככה אני רוצה שיזכרו אותי".האב איציק ("קקולי") גוריאשווילי נחשב לאחד הזמרים האהובים בקרב יוצאי העדה הגאורגית ברחבי העולם

 ספרי לי על השנה שעברת מאז שהוצאת את הסינגל הראשון ועד היום...

 "מרתון ארוך. קודם כל את הסינגל הראשון" נפש תאומה"  שכתבה עינת הולינדר הלחין ועיבד רביב בן מנחם. התחלתי עם אפס אחוזי ציפייה מסיבה מאוד פשוטה שהייתי בטוחה שלא יתייחסו דווקא אלי כי יש כל כך הרבה טובים ומוכשרים, אז למה דווקא אני?  בסוף הסתבר לי שדווקא כן קיבלתי את הבמה והשיר קיבל חשיפה גדולה שלא ציפינו לה. בעקבות השיר התחילו יוצרים גדולים לפנות אלי, שזה היה צעד ממש מרגש עבורי, לשמוע שמות של יוצרים ומפיקים שעובדים עם אומנים בסדר גודל כמו אייל גולן, שרית חדד, דודו אהרון וכדומה, שהם פונים אלי היה נשמע לי כמו חלום שלא העזתי בכלל לחלום. בהמשך הוצאתי את 'אהבת אמת', שכתב והלחין אופיר כהן, עם עיבוד של תמיר צור ו'מי ידע', ששם הרגשתי עליית מדרגה מאוד רצינית כי 'מי ידע' ישב לי במגירה קרוב לארבע שנים שחלמתי לעשות אותו והייתי חתומה עם מפיק אחר. עברתי מלחמות  כדי להוציא את השיר. אני חייבת לציין שהרבה הרימו גבה בהתחלה על השיר ואמרו לי שזה שיר דיכאון, ושזה לא יצליח בחיים, זה כבד ומיושן מידי, אבל אני כל כך האמנתי בשיר עם השילוב של הטקסט של אופיר כהן בכלל יצא משהו שריגש אותי במיוחד. השיר הפך ללהיט ברדיו 'לב המדינה', שמבחינתי הם הבית החם שלי. אני יכולה להגיד בוודאות שבזכות אליקו נכנסתי לתודעה, הוא היה מכנה אותי 'הנסיכה של התחנה', הייתי יושבת כמו תינוקת בת חמש ומתרגשת מכל מילה. אין לתאר את הרגע הזה שאת נכנסת לרכב ושומעת את עצמך ברדיו, זה סיפוק מדהים לאומן שעובד כל כך הרבה שנים על משהו וכל היום טלפונים: 'שמעתי אותך וראיתי אותך', פשוט מרגש. היו לי רגעים הורסים מצחוק, פעם אחת הייתי בספא עם חברה, ישבנו בג'קוזי ואיזה בחור התחיל לזמזם את 'מי ידע', וחברה שלי כמובן אמרה לו שאני הזמרת ששרה את השיר במקור והוא לא האמין לה. זה היה מצחיק ברמות, תתארי לך שאני יושבת בג'קוזי שזה כבר מביך כי אני ביישנית ברמות ומתחילה לשכנע את הבנאדם שאני סיון גור. כמובן הדואט עם אחי "ניצוצות של אושר", עוצרים אותנו המון אנשים ומבקשים שנקליט עוד שיר יחד .שאני שרה איתו את השיר בהופעות אני מתמוגגת כל ערב מחדש, הוא פשוט ממיס אותי האח הזה".סיון מחוברת מאוד לאח מישל גוריאשווילי: "מישל הוא המנטור שלי"

 איזה מערכת יחסים יש לך עם מישל?

 "לעסוק במוסיקה זה פאן אחד, אבל לעסוק במוסיקה עם בנאדם שאת הכי אוהבת בעולם זה השיא. מישל תמיד מגיע איתי לאולפנים ועוזר לי, הדגשים שהוא נותן לי מרימים אותי בכמה רמות למעלה. אין מה לעשות, מישל הוא המנטור שלי, אם לא הוא, היה לי מאוד קשה. אם אני אתחיל לפרט למה הוא כזה חיוני לי, לא יהיה לזה סוף, זה מתחיל מהפרטים הקטנים כמו דיקציה ולהגיע מוכנה לאולפן, עד לפרטים הגדולים ביותר, כמו איך אני עומדת על הבמה. הוא שם לב אפילו לבגדים שלי מה נוח לי ומה לא, וכמובן הוא טוען שזה משפיע על מהלך ההופעה שלי. אין ספק שאני חייבת אותו לצידי".

 מה מיוחד בסינגל החדש?

 "השיר משלב טקסט בערבית וכל האווירה שלו זה דאנס מערבי.  דיקלה יצרה כאן שיר היסטרי בעיניי, התרגשתי שהיא בחרה להביא אותו דווקא לי, כי הביצוע בסופו של דבר מכתיב אם השיר ייפול או יצליח ועל כתפיי מונח עכשיו לחץ מאוד גדול".

 החבר'ה באשדוד מפרגנים לך יותר?

 

 "תמיד. אני קשורה לעיר בחבל הטבור, אני אשדודית מן המניין ומרגישה תמיד את החום והאהבה בעיר .יש ימים שאני רק בתל אביב או בהרצליה כי אני עובדת, ויש ימים שאני מגיעה לאשדוד יושבת עם חברה בבית קפה ונגנבת מכמה שאשדוד שונה מערים אחרות, יש מן ריח ותחושה מוכרת שאין לי בשום מקום אחר".

 סיון, את לא רק מוכשרת ווקאלית אלא גם מאוד יפה,  מה הסיכוי שנראה אותך מככבת בקטלוגים?

 "עד היום סירבתי להצעות מהסוג הזה כי פחדתי שיזלזלו במוסיקה ובהיותי זמרת, אבל לאחרונה קיבלתי הצעה מאוד מפתה. לצערי אני עדיין לא יכולה לדבר על זה אבל יש סיכוי מאוד גדול שאסכים לדגמן למותג ספציפי אך ורק כי אני באמת אוהבת ומכורה אליו, אז לא אכפת לי לייצג משהו שאני גם ככה אוהבת.

איפה אפשר לראותך אותך מופיעה?

 "אני מופיעה בעיקר באירועים פרטיים, חתונות, בר מצוות וגם דרך ועדי עובדים ולאט לאט מכוונת להופעות לקהל הרח,ב אבל זה בהמשך בע"ה לאט לאט".

 חזרת השבוע מהופעה בברצלונה, איך היה?

 "היה מדהים, כמו בכל פעם, זאת לא הפעם הראשונה וגם לא האחרונה שאני מופיעה בחו"ל, עם הלהקה של אבא שלי. למען האמת אני גם טסה לבד ועושה הופעות כשמזמינים אותי. בקיץ הייתי בבלגיה, לשם טסתי כי זוג מאוד עשיר התחתן וביקש שאלווה אותם לחופה. כשאני טסה עם הלהקה של אבא שלי ואחי מישל, אנחנו מופיעים בדרך כלל באירופה. יש בינינו קשר מאוד מיוחד, אני משתפת אותם בכל דבר, אני צמודה עליהם וללהקה מגיל 17, כשנכנסתי לעולם המוזיקה"."אני קשורה לאשדוד בחבל הטבור"

 את עושה ויתורים?

 "יש המון וויתורים, בעיקר וויתורים חברתיים, אני נמצאת המון שעות עם אבא שלי ומישל, עושים חזרות, נוסעים להופעות, טסים לחו"ל. הקשר שנרקם בינינו הוא ייחודי, זה כבר מעבר לקשרי משפחה, הם חברים שלי. לא פשוט להסביר קשר מהסוג הזה".

 מה אנשים לא יודעים עלייך?

 "שאני מאוד מאוד אבל מאוד פשוטה ועממית. כל פעם אחרי שמדברים איתי מסיימים איתי את השיחה עם המשפט: "וואו חשבתי שאת ממש סנובית", פשוט הזוי לא ברור לי למה אבל אני כל כך חמה, עוטפת ומחבקת בדיוק הקצה השני מסנוביות. אפילו הלבוש שלי תמיד פשוט וצנוע, אני מכורה לג'ינסים וטישרטים עם נעלי אצבע ובחיים לא יתפסו אותי עם איפור וכל מיני סיכות צבעוניות בשיער".

 במידה ויפנו אליך מתוכנית ריאליטי, יש סיכוי שנראה אותך שוב בפריים טיים?

 "כבר פנו אלי כל כך הרבה פעמים ואפילו היו הצעות מאוד מפתות, לא רק לי אגב אלא גם הצעות עם אחי ושאר בני משפחתי, וכמו תמיד התשובה מבחינתי הייתה לא. אני אוהבת לראות ריאליטי אבל להשתתף זה עולם אחר".

 עם מי היית רוצה לצאת לארוחת ערב?

 "דוויין ג'קסון, אני חייבת להציע לו להתחתן איתי... והוא חייב להסכים..".

 

 

$(function(){setImageBanner('0d21eddc-9396-4b52-b36c-30240aa5891c','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,20610,'Image','');})
 
$(function(){setImageBanner('7c7754a9-8f48-4c8a-977f-075bf2b782b4','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,false,19242,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה