להאזנה לתוכן:

השבוע הזוג שהגיע לבקש את עזרתו של קיין, היה זוג שונה - הם נשואים, אך לא האחד לשני, והכירו רק לפני כשבועיים. ומה הם עושים ביחד אצל קיין, אתם שואלים? ובכן, הם חושדים כי בני הזוג שלהם מבלים זה בזרועות זו, במקום להיות איתם, עם בני זוגם החוקיים. האם נכון חשדם והם אכן בוגדים בהם, או שמא יופתעו ויגלו כי טעות בידם? ואיך בדיוק מערות בית ג'וברין ויונה קשורים לכל העסק הזה? כל זאת ועוד ב"העין הפרטית"


  הזוג שביקש להיפגש עם החוקר הפעם, הגיע דרך המדור. שני בני הזוג, כמו רבים מקוראינו הנאמנים, החליטו שזה הזמן לפעול וכמו כולם עשו את דרכם הישר אל משרדו של קיין. כשהגיעו התיישבו בכורסאות העור, כובדו בכוס קפה ונאנחו.
החוקר חשב כי השניים שהגיעו הם לא בענייני בגידות שכן הופיעו יחד כזוג ונראו רציניים. עם זאת משהו לא נראה נורמאלי, ולא נראו זוג רגיל. כאשר החלו אלה לספר את סיפורם, הבין החוקר כי אינם זוג נשוי, אבל כן בענייני בגידות.
ובכן, הזוג התוודע אחד לשני רק לפני כשבועיים, הם לא נשואים והכירו רק כאשר הבינו שבני הזוג שלהם - בוגדים בהם! מדובר בבחורה וגבר בסביבות שנות ה-30 לחייהם ושניהם נשואים זמן מועט. השאלה שנשאלה הייתה איך גילו השניים שבני הזוג שלהם מנהלים רומן? כאמור, כל קוראי המדור יודעים כבר ששיחות טלפון מוזרות בשעות לא שגרתיות, התנהגות דיסקרטית, מחיקת הודעות SMS ועוד כהנה וכהנה, הם סממנים שלא מותירים הרבה מקום לדמיון... האישה שהרגישה שבעלה בוגד בה, חיטטה בסלולארי של בעלה, ומשראתה מספר טלפון לא מוכר החליטה להתקשר על מנת לברר למי שייך מספר הטלפון המוזר. מעברו השני של הקו ענתה לה בחורה, בלשון חלקלקה ביררה האישה את הפרטים מבלי להסגיר את זהותה, ולאחר שערכה בדיקה בלשית משל עצמה, החליטה האישה ליצור קשר עם הבעל של "החשודה". היא קבעה עמו פגישה ואמרה לו ישירות "אני חושדת שבעלי בוגד בי עם אשתך", וראו זה פלא גם הבעל חשד שאשתו מתנהגת באופן מוזר וחשב שיש כאן משהו לא כשיר, וכך החליטו הנבגדים לאחד כוחות. ומה טובים השניים מן האחד, באו אלה ובקשו להם הוכחות כדי להפיל את בני זוגם בפח. יחד יזילו עלויות, יחד יאבקו כדי לקבל את מה שמגיע להם, יחד יוציאו את הצדק לאור, ומי יודע? אולי יחד יפגשו גם ברבנות...
קיין, שכל אותה העת האזין לסיפורם, הבחין בפרט מעניין, שניהם סיפרו ממש את אותו סיפור: אהבה שדעכה, בני זוג שונים מהם באופי, הרפתקנים ותוססים, בעוד הם העידו על עצמם כפאסיביים יותר, שקטים ולא הרפתקנים. מסתבר שהפכים נמשכים אחד לשני ומשלימים זה את זה, אבל כנראה שבמקרה הזה העסק לא החזיק מעמד עבור שניהם.

כדי לפתוח במעקב בירר מיודענו במה עוסקים הבחור והבחורה, וגילה כי השניים עובדים בעבודות המקנות להם שעות עבודה גמישות מאחר ועובדים במשמרות, הוא בתחום ההיי-טק והיא בבית חולים.
החוקרים התחלקו לשני צוותים כאשר צוות אחד עקב אחר הבחורה והשני אחר הבחור. המעקב החל בתחילת השבוע ביום ראשון, ומיד נראה כי הזוג הצעיר ממש לא בזבז זמן וכבר באותו היום הם נראו יחד. הזוג נפגש בשעות אחר הצהריים המאוחרות ויצא יחד לחיק הטבע לעשות פיקניק... הוא עם בקבוק יין והיא עם שמיכה. מצוידים היטב עשו השניים את פעמיהם לאזור לכיש, פורשים את השמיכה בין העצים, פותחים את בקבוק היין ומתחילים במלאכה (לא של השתייה). החוקרים, שמחים וטובי לב, החלו לצלם את הזוג, אולם כשהחשיך החליטו החוקרים להביא לפעם הבאה מצלמות לראיית לילה ולצלם תמונות מכל הזוויות האפשריות.
לאחר ארבעה ימי מעקב, שוב נצפו השניים יוצאים לחיק הטבע ל"פיקניק" הקבוע, אך הפעם השתכללו, ההרפתקנים, החליטו לשדרג את האווירה הרומנטית ונכנסו לאחת ממערות בית ג'וברין. כן, כן, מה שאתם קוראים, בתוך מערה! (יצירתיים, לא כמונו). הריטואל הקבוע שוב החל - יין, שמיכה, נרות, כל מה שצריך לאווירה קסומה ומחשמלת, אלא שהחוקרים שלנו לא שיערו בנפשם שהשניים יתמקמו במקום בעייתי שכזה ולא הכינו עצמם לצילומים כאלה.
עכשיו שוב בוחן פתע, למי פונים? יפה מאוד, לדני סלומון (תרשמו לעצמכם 10 נקודות) דני -האיש והמוח, התעלה על עצמו והבזיק ברעיון יצירתי. לאור העובדה שיש שלוש מערות ואפשרויות הכניסה לתוכן מוגבלות, ידע דני כי חייבים להתקין מצלמה אלחוטית בתוך המערה. מאחר ולא ניתן לדעת לאיזו מן המערות יכנסו "חובבי הטבע", החליט מר סלומון לאבזר את שלושת המערות במצלמות אלחוטיות שיותקנו בתוך... יונה! לא, לא יונה אמיתית, בובה של יונה (אלה שקונים ב-15 שקלים בשוק). בובות שנראות כמו האורגינל, נוצות, מקור וציפורניים. החוקרים לא בזבזו זמן רב ובמיומנות הותקנו שלוש מצלמות אלחוטיות בתוך שלושת הבובות של היונים שהוטמנו בחלק העליון של המערה מוסבים בקני קש, ממש כמו הדבר האמיתי.
ביום ראשון הבא הזוג לא אכזב והגיע כצפוי לאחת המערות. בפינת האוהבים פרשו השניים שמיכה, הביאו יין ונרות, וקישטו את המקום כמיטב המסורת. באותה השעה לאחר שנתקלו בקשיים (שהרי שמורת הטבע נסגרת למבקרים בשעה זו) ישבו קיין ודני באוטו, התמקמו עם טרמוס ותוך שהם לוגמים מהקפה שהביאו, עקבו ביתר שאת אחר הנעשה במערה. מובן שכל המעקב נעשה באמצעים לראיית לילה, מה שהפך את המעקב למסעיר ומצחיק כאחד. החוקרים המתינו בסבלנות והתבדחו על חשבון היונה שלא תראה יותר מדי אמיתית שכן למקום עשוי להגיע תור זכר ולהרוס להם את כל העסק. לשמחתם "היונה" לא פישלה, ועשתה את המוטל עליה - צילמה הכל!!!
לאחר פיתוח התמונות, העביר קיין את החומר המצולם ללקוחותיו והראה להם מה בני זוגם מחוללים בשעה שהם יושבים בבית כמו ילדים טובים ורואים ערוץ ויוה.
משנתנו החוקרים את ה"אלבום" הססגוני לבני הזוג הנבגדים, החליטו אלה לחשוף את הפרשה, איך לא? בחיק הטבע. הם בקשו להביא את התמונות המצולמות למקום האירוע - מערות בית ג'וברין, וביום ראשון שלאחר מכן בשעה שזוג האוהבים נפגשו "להלל את גרמי השמיים" חיכו להם בני זוגם עם מעטפות מלאות כל טוב, אך הפעם לא נצנצו הכוכבים והירח לא חייך להם, כל מה שנראה בשמים היו זיקוקי הזעם של הבעל והאישה שחברו יחד. והשאר היסטוריה...

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה