|
בלה רובין נבחרה ליו"ר ועד ההורים העירוני
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('abc801ce-05ff-44fd-9eb0-a78980b8a11b','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('abc801ce-05ff-44fd-9eb0-a78980b8a11b','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('abc801ce-05ff-44fd-9eb0-a78980b8a11b','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15]]);})
ועד ההורים העירוני באשדוד בחר הערב את בלה רובין (מייצגת את מקיף ח') לתפקיד היו"ר. לממלאי מקום וסגנים נבחרו אריה שלפניק ("הראל") ועופר צבאן (אמי"ת ב') וכן רומן איציקזון (מקיף ז'). לגזברית נבחרה ריטה וייזמן ("שקמים").
בתמונה, מימין לשמאל: צבאן, רובין, שלפניק, וייזמן ואיציקזון.
|
|
|
|