האשדודים כועסים על שינוי הסמל של העיר - כך עולה באופן ברור מסקר אשדוד נט

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5f1890ce-0a1f-422a-b156-457ac8a7fccc','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5f1890ce-0a1f-422a-b156-457ac8a7fccc','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

מתוך 2750 איש שהצביעו לשאלות הסקר- 66% טענו שאסור היה להחליף את סמלה של העיר, רק 20% אהבו את הסמל החדש ש העיר ו 19% טענו שבעיריית אשדוד יכלו למצוא סמל שיותר מייצג את אשדוד מאשר הסמל הנבחר. גם התגובות בדף הפייסבוק של אשדוד נט היו נזעמות עם 393 תגובות שליליות

 

לקראת ציון יום הולדתה ה-60 של אשדוד, ביקשה העירייה לחדש את הלוגו. לצורך כך פנתה העירייה למעצבים שיציעו הצעות לסמל חדש.

ביום רביעי הציג ראש העיר את הסמל החדש - הזוכה הוא שמואל יהודה אויש פרסומאי חסיד בעלזא שעיצב לנו את סמלה החדש של אשדוד.

אשדוד נט העלה 2 סקרים בין התושבים בנושא הסמל (חבל שהעירייה לא עשתה זאת).

הסקר הראשון עלה ב22/2/2016 תחת השאלה -  מה דעתך על ההחלטה לשנות את הסמל של העיר אשדוד ובו הצביעו 7500 תושבים? (לסקר המלא כנסו כאן)

והתשובות היו חד משמעיות - 78% טענו שאסור להחליף את הסמל של אשדוד

לסקר השני נערך מיד עם בחירת הסמל החדש, הצביעו 2750 איש (לסקר כנסו כאן) והתוצאות :

66% טענו שאסור היה להחליף את סמלה של העיר, רק 20% אהבו את הסמל החדש ש העיר      ו 19% טענו שבעיריית אשדוד יכלו למצוא סמל שיותר מייצג את אשדוד מאשר הסמל הנבחר.

בדף הפייסבוק של אשדוד נט הרוב המכריע של התגובות היו שליליות - 393 איש כתבו ביקורת שלילית על הסמל החדש ועל ההחלטה לפתע לשנות את סמלה של העיר אשדוד

נראה שקיים פער עצום בין הלך הרוח של התושבים לנבחריו בעירייה...

 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0bd1072c-7239-4e29-a43e-29ce4e34d61e','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0bd1072c-7239-4e29-a43e-29ce4e34d61e','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה