עיר בחמישה שקלים


להאזנה לתוכן:

חנויות המציעות מוצרים בחמישה שקלים צצות כפטריות אחרי הגשם, זה התחיל ב-coffeat לפני מספר חודשים בככר הסיטי ומאז, התופעה מתפשטת בכל רחבי העיר עם עשרות חנויות המציעות מוצרים מוזלים בהרבה ממה שהיינו רגילים עד היום

לפני כשנה וחצי נפתחה החנות הראשונה של קופיקס בתל אביב, היו שפקפקו ברעיון, אנשי עסקים העריכו כי החנות תקרוס ולא תצליח להרוויח ממכירה במחיר כל כך נמוך, אך הרשת התפתחה והתפשטה בכל רחבי הארץ ואחריה נולדו עוד ועוד חנויות המציעות מוצרי מזון, שתייה ופינוקים במחיר מצחיק של חמישה שקלים.

כשנה לאחר תחילת התופעה, חנויות החמישה שקלים הגיעו גם לאשדוד:

זה התחיל בבית קפה בכיכר הסיטי - קופיט,

כחודש לאחר מכן נפתח סניף ראשון של רשת קופיקס באשדוד, גם הוא ברובע הסיטי וכיום, ישנן עשרות חנויות המציעות מוצרים בחמישה שקלים, החל מסנדוויצ'ים, שתייה, מאפים ועד לפלאפל ואפילו מרקים, מיצים טבעיים גלידות ויוגורטים.

-

במרכז המסחרי K טאוור - כבר תראו עוד סניף של קופיקס שמוכרת גם אלכוהול ב5 שקלים ובעקבותיה מאפיית דהרי הקימה מעין בית קפה/מאפה ב5 שקלים.

-

נוי בוזגלו, הבעלים של "גוסטו ג'לטו", גלידרייה איטלקית בכיכר הסיטי מספרת על המהלך להוזיל את מוצרי החנות: "אנחנו הגלידרייה הראשונה שמוכרת יוגרוט בחמישה שקלים, עדיין לא נראה דבר כזה בארץ והקהל מצביע ברגליים, ביחס לשנה שעברה, מורגשת תנועה גדולה בערך פי חמישה.

אנחנו אמנם מרוויחים פחות על כל מוצר אבל מוכרים יותר, אנחנו מוכרים יוגורט בחמישה שקלים, שתייה קרה, אייס קפה, פרוזן יוגורט, מיצים טבעיים ב-4 שקלים ועוד מגוון מוצרים במחירים זולים בעשרות ומאות אחוזים ממה שהלקוחות רגילים לשלם".

תושבי אשדוד מברכים על התופעה ונראה כי בתי העסק שהשאירו את המחירים הגבוהים נפגעים מהסיפור, מי שכמובן מרוויח הם בעלי רשתות המזון החדשות, המציעות מוצרים איכותיים במחירים נמוכים, וניתן לראות זאת בכל שעה במהלך היום.

בסיור קצר שערכנו בשעות שונות במהלך היום, במספר בתי קפה המציעים מוצרים מוזלים, ראינו תנועה ערה מאוד של לקוחות באותן החנויות, בכל אחת מהחנויות היינו צריכים להמתין כדי להזמין, המתנה קצרה של מספר דקות המעידה על תנועה מבורכת באותן החנויות כמעט בכל שעות היום.

מה שהתחיל בקפה וסנדוויצ'ים המשיך בעשרות מוצרים טעימים ומפנקים שגורמים לנו להוציא פחות מהכיס וליהנות באותה מידה- אשדודים לא פראייירים!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה