סיירת הורים ביריד מתנדבים בנמל אשדוד


להאזנה לתוכן:

כמו בכל שנה גם בשני האחרון פתח נמל אשדוד את שעריו ונתן זרקור ובמה לארגוני המתנדבים לבוא ולהציע מגוון אפשרויות התנדבות לעובדיו

הנהלת הנמל ועובדיו לוקחים חלק חשוב במערכי ההתנדבות העירוניים ורואים בשיתוף פעולה זה חלק בלתי נפרד מחיבור הנמל לרווחת הקהילה באשדוד.

ברשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות לא ויתרו על הזדמנות מצוינת זו בה ניתן היה  להעביר מסרים חשובים לקהל הרחב ולגייס מתנדבים למגוון אפיקי התנדבות, כל זאת בדגש על הסמיכות לחודש המאבק בסמים ובאלכוהול החל בדצמבר.

נציג הרשות שי נקש רכז סיירות ההורים העירוני שהשתתף ביריד מספר: "יצאתי עם חיוך גדול וכמובן עם מתנדבים נוספים מקרב עובדי הנמל שהרימו הכפפה והצטרפו לסיירות ההורים של הרשות. יישר כוח על היוזמה".

מנכ"לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות אשדוד הגב' סימונה מורלי ציינה: "יישר כוח למתנדבים על היוזמה ולעוסקים במלאכה, אתם ביטוח לעוצמה אנושית ייחודית ומרגשת". 

תודה להנהלת נמל אשדוד ועובדיו על שיתוף הפעולה ביריד המתנדבים, לגב' שלומית נוי פקידת אחריות תאגידית ומר יגאל בן זקרי סמנכ"ל תקשורת תאגידית בנמל אשדוד על הסיוע והאירוח הנפלא בארגון יום זה.

חפשו אותנו www.hrashut.org

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה