יצא מעזה בריא ושלם ונפגע מנפילת רקטה


להאזנה לתוכן:

נתנאל ממן יצא אמש לקנות סיגריות, כאשר היה בדרכו חזרה, יחד עם חבריו, לגן יבנה, החלה לפעול אזעקה. נתנאל לא הספיק להתמגן ורסיס של הגראד שנחת בסמוך אליו פגע בראשו ופצע אותו באורח אנוש, הוא ממשיך להילחם על חייו גם בשעה זו

נתנאל ממן בן 22 מגן יבנה, יצא מעזה בריא ושלם בלחימה בשבועות האחרונים. אתמול, בעת נסיעה שגרתית בסמוך לביתו, תפסה את נתנאל אזעקה, הוא ניסה להתמגן, אך לא הספיק. רסיסים מן הגראד שנפל סמוך לרכב בו שהה פגעו בראשו וגרמו לפציעה אנושה של נתנאל. תחילה, הוא הועבר לבית החולים קפלן ברחובות ולאחר ייצוב מצבו הוא הועבר לבית החולים בלינסון בפתח תקווה, לקבלת טיפול רפואי מתאים. דניאל עבר ניתוח בראשו במהלך הלילה ומצבו עדיין מוגדר אנוש.

שרון בן דוד, קרוב משפחה של נתנאל ממן מספר: "ניסינו לבדוק בוואצאפ שכולם בסדר, קראנו לכולם להתפקד, אך נתנאל לא ענה. כעבור מספר דקות קיבלנו שיחת טלפון מתמיר, שגם הוא נפצע מפגיעת הגראד. תמיר קרא לנו להגיע לבית החולים ובישר על פציעתו הקשה של נתנאל ושל עוד שניים נוספים." מוטי עדה, קרוב משפחה נוסף של נתנאל: "נתנאל הוא בחור חזק, הוא יעבור את זה, הוא יצא מזה והוא יעמוד בקרוב על הרגליים."

פרופסור יונתן כהן, מיחידת טיפול נמרץ בבית החולים סיפר: "הוא הגיע אלינו מחוסר הכרה, מונשם ומורדם. הוא מיד הוכנס לניתוח שהסתיים בהצלחה. מצבו עדיין אנוש ויש סכנה לחייו. מוקדם לומר מה יהיה ותוך 24 שעות נוכל לדעת אם יש שיפור במצבו."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה