על פי משחקי גוגל - מותר להפציץ את אשדוד אבל לא את עזה


להאזנה לתוכן:

גוגל הסירה מ-Google Play שני משחקים שמדמים הפצצות בעזה. אבל עדין ניתן להוריד משחק שמאפשר לכם להפציץ את אשדוד, תוך כדי התחמקות מ"כיפת ברזל"

בהשראת המלחמה בעזה, ממפתחי המשחקים פתחו  משחקים המאפשרים  לכל אחד להתנסות בתקיפות של הרצועה מהאוויר. אולם לאחר קולות מחאה רבים, הסירה גוגל 2 משחקים כאלה מחנות האפליקציות שלה, אבל משחק אחר שמדמה תקיפה באשדוד ובערים הישראליות – זמין עדיין להורדה.

המשחק הראשון שהוסר הינו Bomb Gaza של חברת PlayFTW.
במסגרת המשחק אתם מתפקדים כטייסים בחיל האוויר שצריכים להטיל פצצות על העיר עזה ולחסל מחבלי חמאס, שיורים טילים, זאת מבלי לפגוע באזרחים.

המשחק שהורד בין 500 ל-1,000 פעמים זכה בחנות לציון מכובד של 4.4 מתוך 5, עם יותר מ-50 מדרגים. אולם עקב תגובות זועמות המשחק הוסר.

המשחק השני שהוסר הינו Gaza Assault: Code Red. המשחק מדמה כלי טיס לא מאוייש של חיל האוויר, שמטרתו לחסל טרוריסטים שיורים מגגות הבתים של עזה. שוב, גם פה המטרה המוצהרת היא חיסול מחבלים, אבל האחראים ב-Google Play הסירו גם את המשחק הזה מהחנות.

אפליקציה אחרת שצמחה מהמצב ועדיין זמינה להורדה, מתמקדת בפן ההגנתי של הלחימה. המשחק Iron Dome – The Game של gamytech מאפשר לכם להיכנס לנעליהם של לוחמי ההגנה האווירית של ישראל במשימה וליירט רקטות הנורות מעזה.
במסגרת המשחק אתם עוברים בין הערים השונות המטווחות על ידי החמאס כמו תל אביב, ירושלים ואשדוד ונמדדים בכמות היירוטים המוצלחים שלכם.

מצד שני, ניצב המשחק لعبة صاروخ العزة, או בתרגום לעברית: "גאוות הרקטות" שמיועדת לפגוע בערי ואזרחי ישראל.
במסגרת המשחק עליכם לעזור לרקטה המשוגרת מעזה לעבור את כל סוללות כיפת הברזל המוצבות עד לנחיתה בערים הישראליות. השליטה ברקטה נעשית בסגנון המוכר של Flappy Bird, כשכל לחיצה על המסך, מעיפה אותה מעט באוויר ועוזרה לה לחמוק מיירוט.

 לאורך כל המסלול שלה אנו שומעים אזעקות עולות ויורדות וצרחות מבוהלות של אזרחים ישראליים. המשחק מלווה בפסקול של שירי מאבק פלסטינאיים בסגנון ה"תקוף תעשה פיגועים", וזכה לאלפי הורדות, עם ציון ממוצע גבוה של 4.7 מתוך 5.

צפו בטריילר של "גאוות הרקטות":

מפתחי המשחק כותבים בתיאור המשחק:
"מטרת המשחק היא לתמוך בעזה הנצורה ובגיבורי ההתנגדות נגד הכובש המדכא. המטרה היא שליטה בטילי ההתנגדות ופגיעה במטרות, תוך כדי התחמקות ממכשולים כמו כיפת ברזל".
לא במפתיע, הביקורות למשחק נלהבות וכוללות תגובות כמו "משחק נפלא ומרשים" ו"אללה אכבר".

צפו בטריילר של המשחק של Iron Dome (זהירות: בשניות הראשונות נשמעת אזעקה):

תגובת גוגל ישראל-
לא מתייחסים ספציפית לאפליקציות ב-Google Play, ויש לפנות לתגובה שהוציאה גוגל העולמית, על פיה -  "היא מסירה מהחנות אפליקציות שמפרות את תנאי השימוש שלה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה