ראש העיר לסרי: להשלים את המערכה ולמוטט את שלטון חמאס


להאזנה לתוכן:

הפסקת האש לא מכובדת ע"י החמאס וראש עיריית אשדוד מבטא את תחושת הציבור באשדוד: "מדובר במדינת טרור ויש לנהוג בה כפי שנהגו באל קאעידה"

"לא יתכן שעל העיר שלי יירו 200 טילים" אומר ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי, הקורא להשלים את המערכה ולמוטט את שלטון חמאס, משום שהוא לא ישלים עם קיומנו.
לדבריו, גילוי המנהרות, המזל"טים, וכוחות הקומנדו של הארגון מבהירים כי מדובר במדינת טרור, ויש לנהוג בה כפי שנהגו באל קאעידה. הוא הוסיף כי מדובר במלחמת דת, וכי האמריקנים אינם מבינים עם מי יש לנו עסק, כפי שלא הבינו את המצב במצרים ובמדינות ערב האחרות.

אל קריאתו של לסרי מצטרפים כל ראשי הערים בדרום.    

בתוך כך, זיאד נחאלה, סגנו של מנהיג הג'יהאד האיסלאמי, הבהיר היום כי ישנה תמימות דעים בקרב הפלגים הפלסטיניים שלא תהיה הפסקת אש ללא הסרת המצור.
"ההנהגה הפוליטית שמנהלת את המשא ומתן להפסקת התוקפנות ברצועת עזה קרובה להשיג התקדמות והבנות לשינוי היוזמה המצרית לטובת העם הפלסטיני".                                                                                                               

הפסקת אש? הירי לעבר ישראל נמשך:

אזעקות באשקלון ובישובי עוטף עזה לא מפסיקות.
בינתיים, חיילי צה"ל שנמצאים בשטח הרצועה בזמן הפסקת האש השבירה והבלתי רשמית עדיין חשופים לפגיעה.לפי שעה, מנסה הדרג המדיני בראשות נתניהו ויעלון להגיע להפסקת אש מול חמאס. גורם מדיני אמר כי "הפסקת האש תמשיך לפי המצב בשטח".

בהמשך דווח כי כלי טיס של חיל האוויר תוקף ברחבי רצועת עזה.

בשיחה עם לוחמים אמר הרמטכ"ל בני גנץ:
"המשימה לא הושלמה. צריך לנצל את הזמן להתרעננות, למלא מחדש, לטפל בכלים, כמובן לטפל באנשים, ללמוד את המשימה הבאה ומה יכול להתפתח ממנה. מרבית המנהרות טופלו או מטופלות. אנחנו בשלב הזה מסתכלים או מכילים את הכאב, ודבקים בנחישות. ככה צבא צריך לעבוד. יש לנו משימה, ואחרינו יש אזרחים, בטווח קרוב, מטווח רחוק, אנחנו צריכים להביא להם את ההישגים".

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה