נעצרו בני המיעוטים שתיעדו אמש את נפילת הגראד באשדוד תוך קריאות אללה ואכבר


להאזנה לתוכן:

חשיפת בלוגר בפורום סקופים ברוטר נט הובילה למעצרם וחקירתם של שלושה בני מיעוטים, שצילמו את יירוטים והנפילה אמש באשדוד, תוך גילויי שמחה וקריאות "אללה ואכבר". דובר מרחב לכיש במשטרה: "השלושה חשודים בעבירות על פק' למניעת טרור". הסיפור נחשף לראשונה על ידי הבלוגר adamd9 בפורום סקופים ברוטר

משטרת אשדוד עצרה מספר בני מיעוטים, שעל פי החשד תיעדו אמש את אירוע נפילת הגראד באשדוד, תוך שהם צוהלים בשמחה וקוראים בקריאות "אללה ואכבר". הפועלים תיעדו בוידאו את היירוטים של כיפת ברזל, ואת הנפילה, והתיעוד נעשה ממגדלי K שבבניה.

הבלוגר adamd9 הוא זה שמצא את הסרטון, שהפך תוך זמן קצר לויראלי ברשתות החברתיות הערביות. בדיווח של הבלוגר בפורום סקופים ברוטר נט הוא ציין כי הגיש תלונה במשטרה ואף עלה זהות אתר הבניה וכן זהות בני המיעוטים בסרטון. הסירטון, אותו העלה הבלוגר ברשתות הישראליות, הפך מהר מאוד לויראלי גם בישראל, אך תוך דרישה למצות את הדין עם אלה שחוגגים בעת הפגזת אשדוד.

הבוקר הגיעו שוטרים מתחנת אשדוד הגיעו לאתר הבניה ועצרו מספר חשודים בצילום הסרטון והם נלקחו לחקירה בחשד לעבירות על הפק' למניעת טרור ובחשד לגזענות, הסתה, אלימות וטרור. השלושה, תושבי מזרח ירושלים, שוחררו בתנאים מגבילים בתום חקירתם. 

חברת קלוד נחמיאס מיהרה לפרסם בעמוד הפייסבוק שלה כי כל העובדים שתיעדו עצמם צוהלים בעת אזעקה באשדוד, אינם משתייכים לעובדי החברה, אלה הגיעו לאתר עם קבלני משנה. "עשינו בירור בנושא, כל החברות החיצוניות הוזמנו לחברה, ובשיחה עם הבעלים הובהר להם שכל העובדים האלו יסולקו מיידית ויוחלפו בישראלים", נכתב בהודעה בפייסבוק. 

צפו בוידאו אותו צילמו והפיצו החשודים - זהירות אזעקה מוקלטת!
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה