לקח את ילדיו להתאוורר בטבריה וראה בטלויזיה את רכבו שנפגע מגראד


להאזנה לתוכן:

אריאל סוסן, שרכבו נשרף הצהרים מפגיעת הגראד באשדוד, ראה את רכבו השרוף עת שהה במלון בטבריה עם ילדיו. "אתמול בלילה נסענו לטבריה כדי להתאוורר קצת, לחסוך מהילדים עוד כמה אזעקות. כששמעתי על פגיעה באשדוד, ראיתי באתרי החדשות שהרכב שלי נפגע". גם שרה פורטמן מאשדוד, שביתה נפגע מרסיסי הגראד באשדוד, ראתה את ביתה ההרוס במסכי הטלויזיה, שם היא נמצאת עם אביה שנפצע במהלך מנוסה למרחב המוגן בעת האזעקה

הגראד שהתפוצץ בחניית בניין מגורים באשדוד הסב נזק רב לרכוש. תמונות מהרגעים הראשונים של פגיעת הגראד הגיעו במהרה לכלי התקשורת, בהם נראים הכבאים מכבים את הרכב הבוער והבניין שרוסס מרסיסי הגראד. 

אריאל סוסן, תושב אשדוד ואבא לשלושה ילדים, ראה בטלויזיה את רכבו השרוף כשהוא נמצא במלון בטבריה עם ילדיו. "אתמול החלטנו לצאת מהעיר כדי להתאוורר. האזעקות עשו לא טוב לכולנו והחלטנו לנסוע לטבריה. היום בצהרים ראיתי שאנשים מדברים שהייתה נפילה באשדוד. אנשים התחילו להראות תמונות מהאתרים ופתאום אני רואה שזה הרכב שלי הרוס שם. גם הנגרר של הרכב נהרס", סיפר סוסן לאשדוד נט. "חברים התחילו להתקשר אלי, לספר על מצב הרכב ובני משפחה הלכו לראות את הנזקים בבית, שם יש בעיקר נזקים מהדף. אנחנו נשארים פה בטבריה לפחות עד סוף שבוע, לא ניתן להם לשבש לנו את החופשה. אני שמח שכל המראות והפיצוצים נחסכו מהילדים".

גם שרה פורטמן, שביתה נפגע מרסיסי והדף בהתפוצצות הגראד, ראתה את ביתה שנפגע במסכי הטלויזיה. פורטמן לאשדוד נט: "אני נמצאת בבית החולים קפלן עם אבא שלי, ששבר את צוואר הירך בריצה למרחב מוגן באחת האזעקות. היום, בסיום הניתוח ראיתי בטלויזיה שהבית שלי ספג את רסיסי הפיצוץ. מיד התקשרה הבת שלי וסיפרה שהבית הפוך, הרבה זכוכיות ונזקי הדף. מה שחשוב לנו זה קודם כל שאבי יחזור להיות מה שהיה לפני הפציעה הזאת".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה