הלימודים במכללת סמי שמעון באשדוד הופסקו בעקבות תלונות הסטונדטים


להאזנה לתוכן:

במכללה האקדמית ע"ש סמי שמעון באשדוד הודיעו אתמול בלילה לסטודנטים על חזרה לשגרת לימודים המתבססת על הודעת פיקוד העורף ובניגוד להחלטת ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי. לאחר תלונות חוזרות של סטודנטים- חזרו בהם והודיעו על הפסקת הלימודים בשנית

החל משעות הבוקר המוקדמות, קיבלה מערכת אשדודנט פניות מסטודנטים במכללה האקדמית ע"ש"סמי שמעון" באשדוד לאור הודעת סמס שקיבלו אמש בשעה 23:00 המבשרת להם כי לאור החלטת פיקוד העורף הלימודים במכללה ישובו לסדרם וכן החל מיום רביעי, 16 ביולי יתקיימו גם בחינות. ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי בישר אמש בתום הערכת מצב החליט ראש העיר כי בניגוד להנחיות פיקוד העורף לא יתקיימו לימודים באשדוד אולם סטודנטים שפנו למכללה קיבלו הודעה עיקשת שהלימודים יתקיימו כרגיל.

סטודנטים רבים, תושבי באר שבע, אשקלון ואשדוד הופתעו לקבל אתמול הודעת סמס המודיעה על חזרה לשגרת לימודים במכללה האקדמית ע"ש סמי שמעון. לא רק שעלה סימן תמיהה בקרבם לאור ההחלטה של פיקוד העורף, הם מתפלאים כיצד הנהלת המכללה פועלת נגד ההוראה המפורשת של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שלא לקיים לימודים וקייטנות במקומות בהם יש מיגון למרות הנחיות פיקוד העורף, בכל העיר.

א', תושב אשדוד וסטודנט שנה שלישית להנדסת מחשבים אמר הבוקר: "אני נמצא בבית עם אחותי הקטנה שנכנסת לחרדות בהישמע כל אזעקה. אני לא מבין איך במצב הזה- של ירי בלתי פוסק לכיוון אשדוד המכללה מתעקשת על חזרה ללימודים באופן מלא. איך אנחנו אמורים ללמוד מעכשיו לעכשיו- למבחן שיתקיים מחרתיים?"

תלונות נוספות שנתקבלו היו על החרדות לגבי הנסיעה המסוכנת בדרך למכללה ועל כך שבמקרים של אזעקות קודמות בהם שהו סטודנטים במכללה, לא היה מקום במרחב המוגן הקיים להכיל את כל הסטודנטים.

 

לאחר תלונות חוזרות ונישנות של סטודנטים, הודיעה הנהלת המכללה על הפסקת הלימודים עד להודעה חדשה.

קרדיט צילום המכללה- מתוך אתר המכללה האקדמית ע"ש סמי שמעון 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה