להחזיר את כוח ההרתעה


להאזנה לתוכן:

איך הפכה ישראל ככלב שנובח ולא נושך? מדוע ארגוני הטרור לא סופרים את האיומים של ראש הממשלה? ולמה לעזאזל צה"ל לא מגיב ברצינות?

זה הפך כבר לנוהל קבוע וידוע מראש:
בשלב ראשון ראש הממשלה מאיים גבוהה גבוהה – "אני מציע שלא ינסו אותנו", נגיב בעוצמה על כל ירי", לא ניתן להפר את השקט בדרום", "נכה קשות..." ועוד כל מיני התבטאות סרק מסוג זה. במקביל חיל האוויר מקבל הוראה להפציץ בכאילו – במחסנים ובכל מיני מקומות חסרי ערך וזאת במטרה להוציא הודעות לתקשורת – "צה"ל הגיב" אך מבלי להסלים את הלחימה.

אך כמו אנשי התקשורת, כך ארגוני הטרור מגחכים לנוכח הודעות על התגובה של צה"ל.

גם השלב השני חוזר על עצמו כמו תקליט שרוט - כאשר ארגוני הטרור מתעלמים מהאיומים וממשיכים לירות בעוצמה גדולה יותר – נתניהו כבר מדבר בווליום נמוך יותר – "שקט יענה בשקט". כלומר אם תפסיקו להכות בנו, גם אנחנו נפסיק לירות לעברכם. כמה פעמים שמענו את המשפט המאכזב הזה - "שקט יענה בשקט"??!.

מהקבינט הביטחוני מודלפות כל ההתבטאויות ומגיעות חופשי לאוזני כל (כמובן גם לאוזני ארגוני הטרור) הממשלה לא רוצה להחריף את הסבב, הם מפחדים מירי לתל אביב.  

מדינת ישראל הפכה לסטרילית ומפחדת להכניס כוח רגלי לתוך עזה. החשש שלהם הוא מכך שיהיו הרוגים מכוחותינו והחשש הגדול ביותר הוא כאמור – תל אביב - הבטן הרכה של ראש הממשלה וחבריו.

האיומים כבר הפכו לסרק  וראש הממשלה איבד את כוח ההרתעה:

 מקציבים לחמאס  24 שעות להפסקת הירי והוא....? ממשיך! אז נותנים לו אורכה של עוד 24 שעות ופונים למצרים שיתווכו הפסקת אש והחמאס....? ממשיך. לא רק שהוא ממשיך...הוא מגדיל את הטווחים ויורה לכיוון באר שבע אשקלון ומכל הבא ליד.

הם מתלהבים מהחולשה של הממשלה והחגיגה ממשיכה.

החמאס שהיה מרוסק עד לפני ימים מספר – הפך לגיבור בזכות המידע שהגיע לאוזניו, כמו אל כל עם ישראל – הצבא לא רוצה להיכנס לעזה ומפחד מירי על תל אביב".

אז ממה יש להם לפחד? "יאאאלה באלגן, בואו נירה בלי לעשות חשבון...חחחח למה מה הם יעשו לנו הישראלים??"

אוקיי אז מה עכשיו? לרדת לברכיים ולבקש הפסקת אש? או אולי לשם שינוי להפעיל את הצבא במלוא עוצמתו ולהחזיר את כוח ההרתעה.

היחידי שעשה זאת היה ראש הממשלה אולמרט. הוא עשה זאת פעמיים. פעם אחת בלבנון ומאז 8 שנים יש שקט ופעם שנייה הצבא נכנס לתוך עזה. אך לחץ גדול מבחוץ גרם להפסקת המבצע תוך ימים ספורים בלבד ופספוס ההזדמנות לחסל את כל תשתית הטרור.

ראשי הישובים בדרום כועסים ומושפלים כאילו בישראל יש שתי מדינות ושתי סוגי אוכלוסיות.

לאחר שבועות שארגוני הטרור הריצו את אזרחי המדינה שוב ושוב למקלטים, זרעו פחד ובטלו למעשה את הריבונות שלנו באזור....תגיע הפסקת האש וראש הממשלה, נתניהו יצא לתקשורת ויגיד - "הראנו להם מזה, הם הבינו שלא כדאי להם התעסק איתנו". 

במקביל ארגוני הטרור יהפכו לגיבורים הגדולים של העולם הערבי.

אין דרך אחרת מאשר התארגנות לכניסה לתוך הרצועה והפעלת כל העוצמה של צה"ל.

שום נזק לא יכול להיות גדול יותר מאשר איבוד כוח ההרתעה.

תושבי האזור מבקשים -תחזירו לנו את הכבוד הבסיסי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה