טילי גראד נורו לעבר אשקלון - הדי היירוטים נשמעו באשדוד - באשדוד הלימודים מתקיימים כרגיל


להאזנה לתוכן:

האם אנחנו חוזרים לתקופת המתיחות באזור? בשעות הלילה, אזעקה נשמע ברחבי העיר אשקלון וזמן קצר אחר כך נכנסה כיפת ברזל לפעולה. על פי עדי ראיה, נראו יציאות של כיפת ברזל אל עבר שיגורי הגראדים של המחבלים. הדי היירוט נשמעו היטב באשדוד. הלימודים בכל מוסדות החינוך בעיר מתקיימים כסדרם

כפי שדוונו בשידור כמעט חי -  אמש (22:10) מספר טילי גראד אל עבר העיר אשקלון. אזעקה נשמעה ברחבי העיר וזמן קצר אחר אחר כך נשמעו יציאות כיפת ברזל. 

הירי לעבר ישראל הוא בתגובה לפעילות צה"ל בשטחים והמעצרים שנועדו לאתר את הנערים החטופים

על פי האיכון, ארבעה טילי גראד נורו לאשקלון, וככול הנראה בוצע יירוט מוצלח על ידי כיפת ברזל. הדי היירוטים נשמעו היטב ברחבי הדרום וגם מאשדוד.

בתגובה לירי, תקף חיל האוויר חמישה יעדי טרור בצפון ובדרום הרצועה. 

בשעות הלילה, כלי טיס של חיל האוויר תקף מוקד פעילות טרור ושלושה אתרי ייצור ואחסון אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה ומוקד פעילות טרור נוסף בדרום הרצועה.

 מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות. בהודעה נמסר כי "צה"ל לא יסבול ניסיונות פגיעה באזרחי ישראל ובחיילי צה"ל ויפעל נגד כל גורם שמפעיל טרור נגד מדינת ישראל".

גורם צבאי אמר לאחר התקיפה כי האחראי לירי הוא הג'יהאד האיסלאמי ולא חמאס.


תושבים מרובע י"א ורובע ט' דיווחו על הדי פיצוצים חזקים ועל הדף שהורגש קלות. בעקבות הירי הועלתה רמת הכוננות בגזרה הדרומית בקרב כל כוחות הביטחון וההצלה.

נכון לשעה זו, הלימודים בכל מוסדות החינוך באשדוד יתקיימו מחר כסדרם. ברשת החברתית וואטסאפ נפוצו ידיעות כאילו ראש העיר עדכן כי הלימודים לא יתקיימו, אך מדובר בדיווח שאינו נכון. כל הדיווחים הרשמיים מועברים לכלי התקשורת בצורה מסודרת, ויפורסמו באתר אשדוד נט. 

נמשיך לדווח על האירועים בדרום בהתאם לצורך. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה