משחקי נמל - והפעם ההנהלה בקשה לבטל יום כיף לנשים וחזרה בה מיד


להאזנה לתוכן:

עובדות הנמל לא באו לטקס הרמת כוסית לחג הפסח, אז מנכ"ל הנמל החליט להענישן באמצעות ביטול יום כף לעובדות שהיה מתוכנן לכבוד יום האישה. הנשים איימו בהפגנה מול משרדו והוא החליט להחזיר את יום הכיף. נראה שבהנהלת הנמל עסוקים יותר בליצר כותרות מאשר לייצר סביבת עבודה

לא פעם אני מתלבט עם להעלות עוד ידיעה על סכסו בנמל, הרי זה כבר יצא לציבור מהאף. אבל אופן ההתנהלות הילדותית, משחקי האגו והכוח, חוסר החשיבה לפני שלוקחים החלטות, הוא סימפטום שהפך למחלה.

הפעם נשות עובדי ועד המינהל של הנמל, בראשות יו"ר הוועד מיכל לוגסי, איימו על מנכ"ל הנמל יצחק בלומנטל שהם מתכננות שורת הפגנות מול משרדו בנוכחות עשרות מעובדות הנמל. הנימוק - הוא רצה לבטל יום כיף לעובדות הנמל שנקבע מבעוד מועד לקראת יום האישה.

 בלומנטל אינו מכחיש שביטל את יום הכיף, אולם לטענתו הביטול היה צעד חינוכי לאחר החרמה גורפת של עובדי המינהל של אירוע הרמת הכוסית שהתקיים טרם חג הפסח. התגובה כאמור של ועד הניהול הייתה הפגנה שתוכננה להתייצב מחר מול לשכתו של המנכ"ל.

לאחר דין ודברים הוחלט להחזיר את יום הכיף, מה שהוביל לביטול ההפגנה. 

לטענת לוגסי היא אישרה על "קיום הפגנה שקטה של עובדות הנמל כנגד בלומנטל וזאת מתוך כוונה לאפשר לבלומנטל לחזור בו מההחלטה השגויה שהוא קיבל. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה