רגיעה? הפסקת אש? מטחי הטילים ממשיכים ליפול בעוטף עזה


להאזנה לתוכן:

משעות אחר הצהרים חידשו ארגוני המחבלים בעזה את ירי הטילים לעבר ישראל. בשעות האחרונות גבר הירי, ואזעקות צבע אדום נשמעו בישובים רבים בעוטף עזה ושדרות. במזל גדול לא היו נפגעים. לפי שעה אין שינוי בהנחיות לגבי שגרת החיים באשדוד

שש רקטות לפחות שוגרו הערב (יום ה') מרצועת עזה לעבר ליישובי מערב הנגב. שתיים מהרקטות נפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב ורקטה נוספת נפלה בשדרות. לא דווח על נפגעים או על נזק. מערכת כיפת ברזל יירטה רקטה שנורתה לעבר נתיבות. צה"ל הציב מערכת כיפת ברזל גם באזור אשדוד ובאר שבע.

לפי שעה צה"ל לא מגיב על הירי הבוקר לעבר אשקלון ואשדוד, וכן על הירי על ישובי עוטף עזה הערב. במהלך היום דיווח אתר אשדוד נט על ההתפתחויות באזורינו, על ההיערכות הכוחות וההנחיות לתושבים. לפי שעה אין שינוי בהנחיות שניתנו מוקדם יותר הערב.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, פירסם הערב בעמוד הפייסבוק שלו, לפני חידוש המטחים לדרום הארץ: "נכון לעכשיו מחר הלימודים כרגיל וחגיגות הפורים יתקיימו כמתוכנן .ההחלטה התקבלה לאחר שיחות ופגישות עם פיקוד העורף וזאת בנוסף לכיפת ברזל שהוצבה באזורנו. במידה ויהיו שינויים במצב הביטחוני אנו נעדכן. הורים יקרים ,הכינו את התחפושות ותצטרפו מחר לחגיגות פורים בגנים ובבתי הספר. חג פורים שמח".

אשדוד נט ממשיך להתעדכן באירועים המתרחשים באזורינו וימשיך לדווח על כל התפתחות.


 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה