עוזר ראש העיר מסיים השבוע את תפקידו


להאזנה לתוכן:

עוזר ראש העיר אשדוד, עו"ד יניב אהרון, סיים השבוע את תפקידו, לאחר שלוש שנים וחצי: "הזמן הנכון ביותר מבחינתי לפנות לאתגרים חדשים". הבוס הישיר, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, משוכנע שעוזרו יתברג בעתיד בעמדות בעלות השפעה: "יניב ניחן בכישורים וביכולת ביצוע מרשימים", הוא מעיד עליו

בדרך ליעד הבא: עוזרו של ראש העיר אשדוד, עו"ד יניב אהרון (32), סיים השבוע את תפקידו לאחר שלוש שנים וחצי.

אהרון, בוגר תואר ראשון במשפטים ותואר שני במינהל עסקים, אמר השבוע: "יש לי עוד הרבה מה לתרום בתפקיד, אך אני מאמין שזה הזמן הנכון ביותר מבחינתי להתנסות באתגרים חדשים. בתקופה הקרובה, לאחר שאקח פסק זמן מסוים ואפנים את התקופה האינטנסיבית והמאתגרת שעברתי בלשכת ראש העיר, אני אבחן את כל האפשרויות שמונחות בפניי, ובהמשך אקבל החלטות מושכלות ביחס לעתיד התעסוקתי. הייתי עוזר של ראש עיר בתקופה הכי טובה של אשדוד מאז היווסדה, ואני לא שולל בעתיד כניסה מחודשת למגזר הציבורי. הייתה לי הזכות ללמוד מראש העיר לסרי".

במהלך הקדנציה האחרונה, עו"ד אהרון עסק במגוון רחב של נושאים הקשורים לתשתיות ותפעול, תכנון ובנייה, רישוי עסקים ופיתוח סביבתי. הוא טיפול באלפי פניות ציבור, והוביל לפתרונות יצירתיים בסוגיות סבוכות שהונחו על שולחנו.

"יניב יצליח בכל מקום אליו יגיע", אמר השבוע ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי על העוזר שלו אהרון, שמלווה אותו מאוגוסט 2010. "הוא בחור עם גישה חיובית לכל נושא ואתגר, אופטימי מטבעו ואוהב ללמוד ולהתקדם. הוא עשה עבודה מאוד יסודית בנושאי תשתיות, הנדסה ותפעול, ומילא את התפקיד במסירות רבה, באחריות ובמקצועיות. צריך להבין שמדובר בסוגיות רבות שהונחו על שולחנו, שחלקן בעלות רגישות מקצועית וציבורית, שדורשות כישורים רבים ויכולת אישית גבוהה".

במסגרת תפקידו, עו"ד אהרון נדרש לתאם בין מערכות שונות ברמה העירונית והפרטית, והשתתף יחד עם בכירי הנהלת העירייה בדיונים אסטרטגיים ארוכים וקצרי טווח, שהשפיעו ועיצבו את פניה של אשדוד בשנים האחרונות.

"אני יכול להעיד על נועם דרכו, סבלנותו והיסודיות שבעבודתו, שהובילו בצדק למחמאות מאנשים רבים שהיה במגע איתם, הן מקרב עובדי העירייה והן מקרב תושבי העיר", מסכם לסרי. "אני מאחל לו הצלחה בכל אשר ילך ובכל אשר יבחר לעסוק, ואני סמוך ובטוח שהוא יצליח להתברג בעתיד בעמדות בעלות השפעה, ולתרום משמעותית לכל ארגון או חברה אליהם יצטרף".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה