תושבת העיר פונה לראש העיר לאחר שפארק אשדוד ים נסגר בערב החג


להאזנה לתוכן:

תושבים שהגיעו אמש לפארק אשדוד ים נאלצו לשוב על עקבותיהם לאחר ששערי הפארק היו סגורים ולא התאפשרה כניסת אנשים לפארק. "התקשרנו למוקד העירוני ונעננו כי הפארק סגור בגלל ערב החג". גורמים בעיריית אשדוד מציינים כי הסיבה לסגירת הפארק היא לאפשר לעובדי הפארק לבלות עם בני משפחתם

פוסט שהופך לויראלי ברשת הפייסבוק והודבק אף בקבוצת אשדוד נט בפייסבוק, מביע זעם על כך שפארק אשדוד ים נסגר אמש למבקרים בגלל ערב החג.

כותבת הפוסט, סוניה פיסארב, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה פניה לראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, לאחר שהגיעה אמש עם משפחתה לפארק אשדוד ים בשעה שש בערב וגילתה שערים סגורים, לדבריה נאמר לה שזה בגלל ערב החג. 

הנה מכתבה המלא לראש העיר, לא נגענו:

שלום ד"ר יחיאל לסרי,

הערב, ערב חג הסוכות, בשעה שש בערב, הגענו עם בעלי ובני לכניסה לפארק "אשדוד ים". להפתעתנו, גילינו כי הפארק סגור! התקשרנו למוקד העירוני ונעננו כי הפארק סגור בגלל ערב החג.

אני תוהה- איך יכול להיות שהגענו ממדינת כל תושביה ומעיר כל תושביה לעיר כל חרדיה? איך יכול להיות שאפילו פארק נסגר בגלל חג? 

מילא שבית הקפה היחיד בפארק (כמו גם 80% מבתי הקפה והמסעדות בעיר) ומערך הסירות המפואר לא עובדים בימי שישי ושבת, אבל מכאן ועד לסגור את כל הפארק הדרך ארוכה. האם עיריית אשדוד הפכה כל כך תלויה בחרדים שהיא נכנעת להם אפילו בנושא כזה? האם זה מקובל עלייך, אדוני ראש העיר, שהצעירים של אשדוד בוחרים לעזוב אותה?

האם התושבים של העיר, אשר מכספי הארנונה שלהם נבנה הפארק ואשר בחרו לא לבלות את ערב החג בסוכה הם תושבים ששווים פחות? 

כפי שכתב יהונתן גפן - "זה לא כל כך נעים לראות גן סגור".

חג שמח, סוניה.

מכתבה של סוניה החל להיות משותף ברחבי הרשת החברתית פייסבוק, ורבות מהתגובות לפוסט הביעו חשש כי מדובר בסנונית ראשונה לפני סגירת הפארק בשבתות וחגים.

 

גורמים בעיריית אשדוד,  בתגובה לא רשמית למכתבה של התושבת,  ציינו בפני אשדוד נט כי הסיבה בגינה נסגר הפארק בערבי חג היא לתת אפשרות לעובדים לבלות עם בני משפחתם. לדברי אותם הגורמים, הפארק פתוח לקהל הרחב שבעה ימים בשבוע, כולל שבת, כך שכל נושא החילונים-דתיים כלל איננו רלוונטי.


תמונה: יעקבי שמעון









 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה