אלפים צפויים להגיע עד כניסת יום הכיפור לבית העלמין באשדוד - ללא תחבורה ציבורית


להאזנה לתוכן:

מחר (יום ו') יחול יום הכיפור, ובשעות אלה מבקרים רבים מגיעים לבית העלמין באשדוד, להתייחד עם יקיריהם. מכתב ששלחה תושבת אשדוד למערכת אשדוד נט, מעלה שוב בעיה קשה: חוסר בתחבורה ציבורית לבית העלמין ודרכי גישה בכלל לא ידידותיים

אלפים צפויים להגיע לבית העלמין בשעות שנותרו עד כניסת יום הכיפורים. אלה שמלבד הפקקים האדירים הצפויים במקום, תושבים שאין ברשותם רכב, נאלצים ללכת כברת דרך לא קטנה, לחצות כביש ללא מעבר חציה ראוי, והכול כדי להגיע לבית העלמין.

תושבת אשדוד פנתה למערכת אשדוד במכתב, רגע לפני תחילת הצום וחשבון הנפש של כולנו... אולי כדי שמישהו ירים את הכפפה וידאג לתחבורה ציבורית לבית העלמין ודרכי גישה ידידותיים יותר.

אשדוד נט מציג את פנייתה המלאה של תושבת העיר, פניה שמדברת בעד עצמה:

"מחר , ערב יום הכיפורים, ביום זה נהוג לא רק לצום אלא גם לבקר בבתי עלמין. מה קורה , אצלינו באשדוד? אין שום קו של תחבורה ציבורית שמגיע לבית העלמין!?! מה הסיבה? מה קשה למשל "להאריך" בכמה מטרים מסלול לקו 12 או 11 או קו אחר? למה בערים אחרות פי כמה קטנות מאשדוד יש תחבורה ציבורית מסודרת!!! יום יום!!! בימים קדושים כמו ט' באב, יום הכיפורים , ימי הזכרון ובכלל בימים רגילים חייבים לעשות משהו ולחשוב על הפתרון! בעוד חודש וחצי בחירות ולאף אחד ממתמודדים לא אכפת מתושבי אשדוד , שבחום כבד צועדים לכיוון בית עלמין ברגל??? מחר שוב מאות אנשים קשישים וצעירים ייצטרכו להתמודד ולהגיע לבית העלמין ברגל, לסכן את עצמם לחזות את הכביש הסואן שליד בית העלמין ללא מעבר חציה!!! כמה עצוב...." 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה