אשדוד מציגה: מהפיכה בהרגלי הצריכה


להאזנה לתוכן:

לאור המצב הכלכלי העגום, ומתוך רצון לשפר את יכולת הקנייה, הוקמה קבוצת רכישה בשם "אשדוד גרופ", הנלחמת בעליית המחירים במשק * הקבוצה האשדודית קמה ביוזמתם של ארז ראובני ותמיר סמימי, אשר שמו לעצמם מטרה - להפיק תועלת מקסימאלית מיתרון הכח הצרכני כשהוא מאוגד, לטובת קנייה משותפת וזאת כדי לזכות בהטבות ובהנחות * עד עתה מדובר בהנחות ב-6 עסקים בעיר הנמל, אך המטרה היא להרחיב את היריעה בעתיד הקרוב

בזמן שחברות המזון הגדולות מכריזות חדשות לבקרים על העלאות מחירים, הדלק ממשך לזנק והמחייה רק מתייקרת, החליטו שני אשדודים לנסות ולהילחם בתופעה בדרך משלהם. ארז ראובני, בוגר תואר ראשון בתקשורת תושב העיר ואב ל-2 בנות חבר לתמיר סמימי, סטודנט תעשייה וניהול, אב לארבעה, אף הוא תושב אשדוד.כרטיס "אשדוד גרופ" יכול לחולל מהפכה צרכנית בעיר

לפני מספר חודשים השניים הקימו את קבוצת "אשדוד גרופ" בעקבות ההבנה, כי יש לצרכנים באשדוד כח צרכני אדיר. כיום הקבוצה מונה 567 בתי אב ומידי יום נוספים עוד ועוד בתי אב מהעיר אשדוד ומהסביבה.

עד כה חברי הקבוצה נהנו מהטבות משמעותיות בשלל תחומי הצרכנות והפנאי. ארז ראובני קורא לתושבי אשדוד לקחת חלק מהמפכה ואומר: "חלק מהעסקים שהצלחנו לגייס הם: 'כפר השעשועים, 'גאיה'- עוגות ועוגיות מעוצבות, 'עדי'- הכל לתינוק, 'פריק קפה' – בר מסעדה, 'צ'אק פויינט' - עולם שלם לסלולר, 'נירית' - קוסמטיקאית רפואית ואנחנו קרובים לסכם עם גורמים עסקיים נוספים". לדבריו של תמיר סמימי: "אנחנו מתכוונים להמשיך לעשות ככל שבידינו על מנת להמשיך להוביל את המהפכה הצרכנית, שבסופה כל חבר בקבוצה ייהנה משלל הנחות והטבות שייעודיות רק לחברי הקבוצה". אגב, הרעיון מומש כבר בעיר נתיבות וזכה להצלחה גדולה ותהודה בתקשורת.

ארז ראובניתמיר סמימי

אפרת (36), תושבת העיר, אמרה: "בעלי רשם אותנו לקבוצה והוציא לנו כרטיס, זאת אחלה הרגשה, להגיע לחנות מסוימת בעיר להוציא את הכרטיס ולקבל הנחה, בייחוד עכשיו כשהילדים חוזרים לבית הספר". לארז ראובני ותמיר סמימי יש מטרות נוספות, כמו קידום העסקים בעיר והשארת ההון המקומי לטובת תושבי העיר, לדבריו של ארז: "חלק מבני העיר מועסקים בעסקים המעניקים הטבות וכך הכסף נשאר באשדוד".

את כרטיס החבר, בניגוד למקומות אחרים, החליטו השניים לחלק בחינם עד חודש נובמבר, על מנת לזכות להיענות מרבית מתושבי העיר. ככל הנראה בהמשך יהיה כרטיס קבוע ובעלות סמלית, מוסיף תמיר: "הקבוצה היא ללא מטרת רווח, מלבד עצם ההטבות עצמן, והצטרפות אליה אינה כרוכה בעלות כספית. כל מי שמקבל כרטיס רושם את פרטיו כולל מייל, על מנת שנשלח לו את ההנחות החדשות גם בדואר האלקטרוני". ניתן לקבל את הכרטיס בשלב הזה  ברובע י"א ברחוב כנרת, ב"טוטו המזל".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה