אלון חסן בראיון לערוץ 10: "כץ וביבי סימנו אותי, מפחד שירצחו אותי"


להאזנה לתוכן:

יו"ר ועד עובדי ועד אשדוד עד לפני כחודש וחצי, אלון חסן, בראיון לתוכנית "לילה כלכלי" יורה לכל הכיוונים. חסן מאשים את ראש הממשלה ושר התחבורה בניסיון לחסל אותו: "יכול להיות שאני אחצה את הכביש ומשאית תדרוס אותי". היו"ר המושעה מבטיח לחזור בקרוב לראשות הועד, ולהילחם ברפורמת הנמלים. "זה הולך להיות קשה"

בפעם הראשונה מאז השעה את עצמו לפני כחודש וחצי בעקבות פרסום שורת תחקירים יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, מתראיין. 

בתוכנית "לילה כלכלי", טוען חסן כי רודפים אותו, וכי הוא חושש לחייו.

 לטענת חסן, הממשלה- ובעיקר ראש הממשלה ושר התחבורה הנוכחיים- "סימנו" אותו לאורך השנים. "הם החליטו לחסל אותי. קשה לפגוע בי בצורה קונבנציונלית, אז הם החליטו להפליל אותי. הם יכולים גם מחר, אני אחצה את הכביש ומשאית תדרוס אותי. אפשרי שירצחו אותי", אומר חסן בראיון, והוסיף כי הוא עדיין מעורב בעסקי הנמל, וכי בכוונתו לשוב לתפקיד בקרוב.

לדבריו, נתניהו וכץ זוממים לחלק את הנמל לטייקונים. "הנמל זה השער של המדינה. הנמל זה מאות מיליארדי שקלים. זה כוח, זה כסף, זה עוצמה. הם רוצים לקחת תרנגולת שמטילה ביצי זהב, ולתת אותה לחברים שלהם, לאחד הטייקונים. אני לא מוכן לזה, ולא מוכן לעבוד בשיטה שלהם", מכריז חסן.

חסן הדף את החשדות הפליליים שעלו בנוגע לקשרים אסורים לכאורה בין הנמל ובין עסקיו הפרטיים. "יש לי מספר עסקים, זה דבר לגיטימי. אני לא איש הציבור היחידי במדינת ישראל שיש לו עסקים. תשאל את כץ, ברק או ביבי כמה כסף יש להם. אני לא רואה שמישהו תוקף אותם, אבל אלון חסן זה סקסי לתקוף".

לגבי הרפורמה המתוכננת בנמלים, טען חסן כי צפוי קרב הישרדות של הנמלים נגד המדינה. "איך שזה נראה כרגע, זה הולך להיות קשה. אנחנו לא מחזיקים את המדינה בביצים. כשלא מעצבנים אותנו ונותנים לנו לעבוד בשקט, אנחנו העובדים הכי טובים בעולם".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה