אבינועם שושן: "מתבייש בראש הממשלה. הכול ספין והסתה"


להאזנה לתוכן:

בראיון לגלי צה"ל אמר היום אבינועם שושן, יו"ר ועד נמל אשדוד, כי הקמת נמל רק תהפוך אותו למונופול פרטי והוסיף: "קמה פה ממשלה קפיטליסטית שרוצה להרוג העבודה המאורגנת"

"אין קשר בין יוקר המחיה לנמלים החדשים כיוון שהכול ספין והסתה. אני מתפלא על היועץ המשפטי לממשלה שלא עוצר את זה. תעריפי פריקת הסחורות בנמלים, שמשפיעים ישירות על מחירי המוצרים, נקבעים על ידי משרדי התחבורה והאוצר ולכן אם מישהו רוצה להוריד את יוקר המחיה שיורידו את התעריפים.

הקמת נמל חדשה רק תהפוך אותו למונופול פרטי. מחר זה נמל פרטי של טייקון שעובדיו ישביתו את המשק ולא יהיה עם מי לדבר. אין מקום להקמת נמל חדש ואין מקום לכולם - יש לנו רצועת חוף קטנה ורוצים להקים שם שני נמלים כאילו המצאנו את הגלובוס. קמה פה ממשלה קפיטליסטית שרוצה להרוג את העבודה המאורגנת. אנחנו לא מפחדים מתחרות אבל מבקשים שתהיה תחרות הוגנת. אין עם מי לדבר. יש כיום גזרות כלכליות קשות ומסיתים נגד הנמלים. אז אולי רק כוח יוליד עוד כוח. אני קורא לממשלה לדבר עם עופר עיני".

במקביל הודיע יו"ר ההסתדרות עופר עיני שמחר כי ההסתדרות תכריז על סכסוך עבודה בנמלים, מה שעשוי להוביל להשבתת העבודה ברציפים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה