אייך דפקו את מוריס, אליהו ושלמה?


להאזנה לתוכן:

הם יבינו את זה כי הם גדלו, חונכו וחינכו את ילדיהם שמדינת ישראל היא מעל הכול ושהאינטרס הלאומי גדול יותר מהצרכים האישים שלהם. נסביר להם שמהגדלת המס על העראק שלהם, הוודקה והמשקאות הזולים האחרים, המדינה תכניס לקופתה עוד 250 מיליון שקל בשנה והרי המדינה המסכנה שלנו זקוקה (ועעלייה) לכל אגורה.....
אבל אייך לעזאזל נסביר להם את הפחתת המחירים של משקאות היוקרה??

השבוע התבשרנו כי מחירי האלכוהול הזולים זינקו לשחקים (בכמעט כפול) ואילו האלכוהול היוקרתי יוזל במאות שקלים....

מי החליט? יאיר לפיד, קודמו שטייניץ וראש הממשלה נתניהו.

אז למה אני, רגוע שכמוני, מתעצבן! למה זה מוציא אותי מדעתי?

כי שוב ושוב ממחישים לנו אותם האדונים עד כמה הם מנותקים מהעם, עד כמה הם רואים את מדינת ישראל מתוך המשקפיים של החבורה שסובבת אותם.

למי שלא יודע, אני יזכיר ויחדד שאותה שלישייה היא חובבת של משקאות יקרים כמו כמו וויסקי והקוניאק היוקרתיים מאוד! אלו יוזלו במאות שקלים. מה שעשוי לשפר את מצב רוחם של החברים לקוקטיילים. קוניאק טוב הולך עם סיגר טוב...תבלו!

אבל אייך מממנים את החברים שיודעים לפנק ולפנק במשקאות פרמיום?

כרגיל לוקחים את כבשת הרש – מכפילים את מחיר העראק שעד לא מזמן עלה רק 35 ₪ והיום הוא נע בין 70-80 ₪.

לפיד/נתניהו/שטיינמינץ המעונבים, לא מכירים את אליהו מרובע ב' באשדוד, מוריס משדרות, שלמה מעפולה וכמוהם מאות אלפים, שההנאה הגדולה שלהם היא ביום שבת אחרי התפילה, לשבת עם החברים ולמזוג לעצמם כוסית עראק עם ירקות טריים וחתוכים. 

מוריס, אליהו ושלמה לא מוזמנים לקוקטיילים ברמת אביב, הם לא נוהגים לצאת למסעדות יוקרה או למסעדות בכלל, אבל הם יודעים ליהנות מהמטעמים הטובים שיש להם בבית ולהתפנק עם איזו כוסית או שניים שעושה להם את כל הכיף של סוף השבוע או מהווה עבורם פינוק אחרי יום העבודה.

אם עד היום כוסית העראק עבור אלו שחיים בצמצום ועובדים קשה לפרנסתם, היוותה רגע שבו מנקים את הראש, הרי מהשבוע הכוסית הזאת הפכה להיות כאב ראש....מעין נטל נוסף על הגזרות. ממוצר עממי העארק הפך לפתע למותרות.

מוריס, אליהו ושלמה הם מה שנקרא – מעשנים. עוד מגיל העשרה, הם התמכרו לסיגריות. פעם לא הייתה כל כך מודעות, והסיגריות היו איזה שהוא מסר לגבריות. רכב לא היה להם, גם לא יותר מידי אפשרויות בילוי של צעירים, גם לא אפשרות לצאת לנופשונים, ההורים היו עסוקים בטרדות הפרנסה ואת רוב זמנם הם בילו בשכונה וברחובות.  הסיגריה הייתה מעין כלי להעביר את הזמן, לפצות את עצמם....

באו יאיר לפיד/נתניהו ושטיימינץ שמעשנים רק סיגרים משובחים והקפיצו להם את המחיר. היום הם צריכים להפריש למעלה מ1000 שקל בחודש עבור הסיגריות. הם מאוד רוצים להפסיק לעשן, אבל לא מצליחים להיגמל. 

אז בואו נסביר למוריס/אליהו/שלמה שהם יסבלו מהגזרות על הסיגריות למען הדורות הבאים, בואו נסביר להם שהעראק שלהם עלה כדי להרחיק את בני הוער מהאלכוהול, הם יבינו את זה כי הם גדלו, חונכו וחינכו את ילדיהם שמדינת ישראל היא מעל הכול ושהאינטרס הלאומי גדול יותר מהצרכים האישים שלהם. נסביר להם שמהגדלת המס על העראק שלהם, הוודקה והמשקאות הזולים האחרים... המדינה תכניס לקופתה עוד 250 מיליון שקל בשנה והרי המדינה המסכנה שלנו זקוקה (ועעלייה) לכל אגורה.....

אבל אייך לעזאזל נסביר להם את הפחתת המחירים של משקאות היוקרה?? באלו מילים נשתמש כדי לגלות להם שהעארק שלהם בס"כ נועד למממן את הוזלת קוניאק של "הביוקר" כלומר של העשירים...???

איזה פנים יש לממשלה להחליט שככל שהמותג היה יקר יותר עד היום, כך שיעור ההוזלה שלו יהיה גדול יותר...איך נסביר להם שהמנהיגים שלנו החליטו לפנק את המפונקים ובאותה חתימה לגזול מהם  את ההנאה הקטנה של מוריס וחבורתו – את הכוסית של אחרי בית כנסת...  

מרי אנטואנט, שהייתה נשואה למלך צרפת, לואי ה16 אמרה על בני עמה הרעבים שזעקו כין להם לחם: "אם אין להם לחם שיאכלו עוגות".
מנהיגי העם היושב בשכונות אחרים למעשה– באין עראק תשתו רמי מרטן XO.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה