יהודה המלאך -הציל את חיו של טובע בחוף הים


להאזנה לתוכן:

גבר בשנות ה-50 לחייו נכנס לים כדי לשחות בשעות הערב נקלע לבור לבור גדול בים והחל לטבוע. חבריו שהבחינו כי הוא טובע החלו לצעוק. יהודה אסבג, שמשרדו צמוד לחוף שמע את הצעקות ורץ למשרד לקחת את גלשנו וקפץ אל המים הסוערים והעלה את הטובע התשוש לגלשנו ובכך הציל את חיו.

יהודה אסבג  אושיה אשדודית ואיש נדל"ן מספר: 

"שתיתי קפה להנאתי ליד המשרד שלי תוך שאני נהנה מהשקיעה. לפתע ראיתי אנשים מסמנים עם הידיים וצועקים לכיווני 'הצילו, הצילו', מיד הבנתי שמדובר בטביעה, רצתי למשרד, זרקתי את הנעליים והג'ינס לקחתי את הגלשן הישן שהעלה אבק מהתקופות בהן נהגתי לגלוש ורצתי לעבר אזור הטביעה. המים משום מה געשו וסערו, כבר לא היו מצילים בשעה הזו, נכנסתי למים וקלטתי שני אנשים: הטובע ואדם  שניסה להגיע אליו כדי לעזור. ביקשתי ממנו שייגש למקום מבטחים והמשכתי לשחות לעבר האדם הטובע.  זה עניין של כמה רגעים והבנאדם היה יכול להיעלם לי. הגעתי אליו  והבחנתי  שהוא היה באפיסת כוחות , מותש לגמרי, קפצתי אל המים והעליתי אותו אל הגלשן, הרגעתי אותו וכשראיתי שהוא בסדר ושהוא נושם אוויר, הוצאתי אותו לאט לאט מהמים."

בצאתם מן המים כבר הגיעו כוחות המשטרה ומגן דוד אדום שהעניקו טיפול לטובע . לאחר שהוא התאושש, ניגש האיש בן ה50 ליהודה אסבאג, נישק לו את הראש והודה לו בבכי על כי הוא הציל את חייו. יהודה אסבג מודה לאלוהים כי  הוא נכח במקום וזיכה אותו להציל חיים. הוא לא רואה עצמו גיבור, אלא כמי שנשלח להציל חיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה