הבדיחה הגרועה של בנט: "הזמנתי מדביר לנמלים"


להאזנה לתוכן:

"זהו. אי אפשר יותר עם הנמלים. הם במטבח, בסלון, בחדר אורחים. כל הבית נמלים. הזמנתי מדביר".
פרופ' יוסי יונה הגיב בחריפות: "בנט נתלה על אילנות גבוהים, מפלצתיים, גזעניים הוא יונק את השראתו מהאסטרטגיה הגזענית הנאצית ".
חבר בוועד הנמל מתח ביקורת: "אני חרד לגורלה של מדינת ישראל שיש שר כזה בממשלה". לשכת בנט: " קצת חוש הומור לא יזיק"

בפוסט שפרסם שר הכלכלה והמסחר נפתלי בנט בעמוד הפייסבוק, הוא קרא להדברת הנמלים: 

"זהו. אי אפשר יותר עם הנמלים. הגעתי עכשיו הביתה והבנתי שחייבים לעשות מעשה. הם במטבח, בסלון, בחדר אורחים. כל הבית נמלים. הזמנתי מדביר".
מי שלא צחק מהבדיחה הוא   פרופ' יוסי יונה שפרסם פוסט תגובה בשם - "טיהור אתני בנמלים". יונה תקף בחריפות את הפוסט של בנט ואמר כי "הקריאה להדביר את עובדי הנמלים מסמנת עליית מדרגה, הסלמה, במאבק של נפתלי בנט בעובדים אלה. בנט נתלה על אילנות גבוהים, מפלצתיים, גזעניים; הוא יונק את השראתו מהאסטרטגיה הגזענית הנאצית שגרסה שאם רוצים להכשיר את הקרקע לפגיעה פיסית בקבוצה אנושית כלשהי, יש לדחוק אותה קודם, מבחינה סימבולית, לעולם החיות. כן, כך בדיוק פעלו הנאצים. הם הבינו שאם הם יצליחו להנחיל לציבור את האמונה כי אין היהודים, הצוענים וקבוצות 'נחותות אחרות' נמנים על הגזע האנושי אלא מדובר בחולדות, עכברים, מקקים נגיפים, שמאיימים על טוהר הגזע הארי, אז תהיה אפשרות לגייס את התמיכה שלו למפעל ההשמדה נגדם. טוב, בואו לא נגזים, בנט לא מתכוון להדביר פיזית את עובדי הנמלים, הוא רק רוצה לפגוע בתנאי השכר שלהם. איך הוא מציע לעשות זאת? הוא מתכוון להציע רפורמה שתהפוך אותם לעובדי קבלן, ואולי לאסירים במחנות עבודה. ואם האסירים - החיות הנחותות יתמרדו - אז יש לגייס מדבירים, חיילים וכלבים אימתניים שאותם יש לשסות ב'נמלים' הללו שחדרו למטבח, לסלון, לחדר האורחים. כך עושים טיהור אתני ב"נמלים", כתב יונה.

איש ועד באחד הנמלים הגיב על דבריו של בנט: "אני חרד לגורלה של מדינת ישראל שיש שר כזה בממשלה. אני מאוד מקווה שאיש כזה לא יושב בקבינט הביטחוני ומקבל החלטות. הנמל פחות מעניין".

מלשכתו של השר בנט נמסר בתגובה: "בנט חזר מיום עבודה והיו הרבה נמלים על השיש והוא רצה לשתף בכך את הגולשים. ובכלל, קצת חוש הומור לא יזיק לאף אחד".

בנט כבר עלה דרגה במלחמתו נגד הנמלים כאשר בתחילת השבוע הצהיר כי הוא גיבש תוכנית תחת שם הקוד "1981", שגולת הכותרת שלה הכנסת צבא לנמלים במקרה של שביתה בלתי חוקית - אם כזו תפרוץ על רקע כוונת הממשלה להקים נמל חדש בבעלות פרטית בצמוד לאחד הנמלים הקיימים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה