קריאה לכל תושבי אשדוד לערוך את הקניות שלהם ברובע ב', כדי לתמוך בעסקים שמתמודדים עם קשיים רבים בגלל הפלישה הסודנית..


להאזנה לתוכן:

שמוליק דואק כותב לאשדוד נט:"
יותר ויותר עסקים מדווחים על ירידה במכירות ובהכנסות, בגלל פחד בקרב האשדודים להגיע לרובע, שנובע מהנוכחות המוגברת של הפליטים.
לא שאני חושב שהפחד מוצדק, אבל אי אפשר להתווכח עם תחושות של תושבים שבוחרים להדיר רגליהם מהרובע.

בעבר הלא רחוק המרכז המסחרי של הרובע היה שוקק חיים. בסופי השבוע אי אפשר היה למצוא חנייה ליד השוק. פקקי ענק היו נוצרים ברחוב יוספטל ואפילו זכורות לי מריבות על החניה בזמן שכולם צופרים לכולם כדי לפלס דרך אל מחוץ לרחוב.

היום כבר לא רואים את פקקי התנועה האלה ברובע. בחנייה יש תמיד מקום כי הקונים לא מגיעים עוד, והפרנסה של תושבי הרובע נפגעה קשות.

אם זה לא מספיק, מחירי השכירות ברובע יורדים כי אף אחד לא רוצה לגור שם. חנויות שנסגרות נשארות מיותמות ואין להן שוכר, כשפעם לא היתה חנות אחת פנויה להשכרה !

אני זוכר את הסולידריות שהפגינו תושבי הדרום והמרכז, שהגיעו לשדרות בכל סופ"ש כדי לערוך שם את הקניות שלהם ולתמוך בתושבי העיר בזמן המלחמה.

אני חושב שגם בתוך העיר זה יהיה מאוד מוערך ומבורך אם אשדודים יפגינו ערבות הדדית כלפי תושבי וסוחרי הרובע, ויגיעו לערוך את הקניות שם.

ברוב המקרים מובטח לכם למצוא מחירים זולים יותר מהרבה מקומות אחרים בעיר. ברובע יש בין היתר חנויות של חומרי ניקוי, כלי בית, נעליים, תכשיטי זהב, צורפים ושען, חומרי בניין, תיקון אופניים, קונדטוריות, מספרות, בניית ציפורניים, קוסמטיקאית, מכשירי חשמל, מעבדה לסלולר, הלבשה תחתונה, תשמישי קדושה, כלים חד פעמיים, אופטיקה, סנדלר, בשר ודגים, תבלינים, פיצוחים, חנויות שתייה, מעדניות, ממתקים, רהיטים, פרחים וצמחים, זגג, מכשירי כתיבה וכמובן כל המבחר הגדול שיש לשוק להציע..

 

אז אני לא המצאתי את "כל ישראל ערבים זה לזה", אבל אני קורא לכל מי שמאמין במשפט הזה להגיע לרובע ולממש אותו בפועל. גם אני אישית כבר ממעיט לערוך קניות בסופרמרקטים ומעדיף לקנות במרכז ב'. גם חוסך כסף וגם מעלה זכרונות יפים מתקופה אחרת שאני בטוח שהרבה מתגעגעים אליה.

 

לצורך כך פתחתי גם דף (EVENT) בפייסבוק הבוקר :

https://www.facebook.com/events/397590760353950/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה