בת 3 נמצאה משוטטת סמוך לכביש סואן- מתנדב איחוד הצלה דרום מצא את אמא


להאזנה לתוכן:

זה יכול היה להיגמר רע מאוד - רגע אחד של חוסר תשומת לב וילדה פעוטה בת שלוש שיצאה לטייל לבדה ברחובות רובע ז', נעצרה על ידי אזרח רגע לפני שירדה לכביש סואן. שוטרים שהוזעקו למקום דלו פרטים מהפעוטה ומתנדב איחוד הצלה דרום איתר את אמא ברובע ט'

בת 3 אותרה על ידי אזרח מסתובבת לבדה ומנסה לחצות את הכביש ברחוב רשב"י ברובע ז'. האזרח ניגש לילדה ושאל אותה לשמה אך לא נענה. הילדה הייתה לבדה והאזרח לקח את הפעוטה אל מרכז המסחרי הסמוך, שם ניסה לאתר את הוריה, אך ללא הצלחה.

משלא נמצאו הורי הילדה, הזעיק האזרח למקום את המשטרה. במקביל הגיעו למקום מתנדבים של ארגון איחוד הצלה דרום והחלו לחפש אחר הורי הילדה. השוטרים שהגיעו לרובע ז' החלו לדובב את הפעוטה, שסיפרה להם כי היא גרה ברובע ט' הסמוך לרובע ז' ואף מסרה את שם הרחוב בו היא גרה.

מתנדב איחוד הצלה דרום, אברהם פורגס, החליט לצאת לכיוון הרחוב המדובר בניסיון לאתר את האמא. פורגס מספר: "כשהגעתי לרחוב ראיתי אישה הולכת עם ילדה קטנה על ידיה. שאלתי אותה אם היא מכירה ילדה כבת שלוש העונה לשם שמסרה הפעוטה, והאישה מיד שאלה אם קרה משהו. הרגעתי אותה ואמרתי שהכל בסדר ואז היא אמרה שזאת הבת שלה. מיד התקשרתי לרב ינון אזולאי, שהיה ביחד עם השוטרים והילדה ודיווחתי על מציאת האמא. השוטרים חקרו את האמא ולקחו את פרטיה".

מבירור שעשו השוטרים במקום עולה כי הילדה הייתה אמורה להיות בבית חברתה ברובע ז', אלה שברגע של חוסר תשומת לב מצד בני הבית היא יצאה לרחוב והחלה לשוטט סמוך לכביש המסוכן.

לאחר תשאול קצר הוחזרה הילדה לאמא, כשהשוטר מספר לאמא שיש לילדה נס שלא חצתה את הכביש לבד, מדובר בכביש שיש בו 3 נתיבים לכל כיוון (שדרות ירושלים בין רובע ט' לרובע ז') ובמקום כבר היו תאונות קשות בעבר, ולא שייך כמעט שילד קטן יחצה את הכביש לבד.

לשאלתינו משיב אברהם פורגס, מדוברות איחוד הצלה דרום: "כמתנדבים המסייעים לקהילה אנו גם עוסקים באיתור נעדרים. ביום שישי האחרון השתתפנו בחיפוש אחרי 3 בחורים נעדרים בחוף הים לאחר שברחו מהמוסד החינוכי בו הם לומדים, במוצאי פסח חיפשנו קשיש  שהיה אורח בעיר שאיבד את דרכו חזרה למשפחתו. אנו כבר הכתובת של כוחות הביטחון לסיוע במקרים כאלו, כאן ב"ה זכינו גם לסייע, וזאת הודות לראש הגדול שהפעיל המתנדב העסקן החובש הרב ינון אזולאי, הנחישות והדבקות במטרה".

בתמונות: השוטרים בסמוך למקום מציאת האמא ומתנדב איחוד הצלה דרום, אברהם פורגס איש יחידת האופנועים ומדוברות הארגון.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה