האם סוף סוף ייחתם הסכם קיבוצי בחברה עירונית?


להאזנה לתוכן:

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי נפגש היום עם יו"ר הסתדרות העובדים, עופר עיני, בפגישה שהוגדרה על ידי הצדדים כ"פגישה טובה", זאת לקראת חתימה על הסכם קיבוצי לעובדי החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד. האם סוף סוף יזכו עובדי המתנ"סים בעיר להסכם קיבוצי שישמור על זכויותיהם?

בפגישה שהתקיימה היום בלשכת ראש העיר, בין יו"ר ההסתדרות מר עופר עיני, ובין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי , סוכם על יציאה לדרך משותפת לקראת חתימה על הסכם קיבוצי בחברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד.


עוד סוכם כי בימים הקרובים , יפתח מו"מ בין ההסתדרות שתיוצג לשם כך על ידי יו"ר הסתדרות המעו"ף מר ארנון בר דוד ובין עיריית אשדוד שתיוצג על ידי מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי .לכשיגובש ההסכם, הוא יובא לאישור המוסדות המוסמכים.



כמו כן סוכם על מימוש הפעימה השנייה של מענק חד פעמי לעובדי החברה העירונית שחציו הראשון ניתן באפריל 2011 ובחודשים הקרובים יושלם חציו השני ובכך יושווה גובה המענק של עובדי החברה לזה של כלל המגזר הציבורי.



עוד לפני הפגישה של לסרי ועיני, הגיעו אל לשכתו של עיני בת"א 
יו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד חיים שייב וועד עובדי החברה העירונית לתרבות פנאי ומתנ"סים באשדוד, שם גובשה עמדת העובדים וההסתדרות לקראת הפגישה שהתקיימה אחר הצהריים בין יו"ר ההסתדרות עיני לבין ראש העיר ד"ר לסרי

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה