אלירן לוק ודיוד גודג' במירוץ למיליון


להאזנה לתוכן:

הכוכבים שירוצו לכם בקיץ הקרוב על המסך בדרכם לזכות במיליון שקלים יהיו אלירן לוק ודיוד גודג' תושבי אשדוד. הם חברים כבר כמה שנים טובות, נפגשים בעבודה מידי יום, הם הספיקו לטייל יחדיו בעולם, אבל הפעם החליטו השניים שהם רצים לרוץ עד למיליון. בתוכנית הריאליטי הכי האיכותית בטלוויזיה- "המרוץ למיליון" עונה שלישית, השניים ירוצו על פני 5 יבשות כשמטרתם להגיע לסוף המרוץ עם צ'ק של מיליון שקלים.
אשדוד נט מברך את שני הגברים המסוקסים בברכת הצלחה.

ענתי כהן

יש לנו נציגים איכותיים ובמבטיחים "במרוץ למיליון" עונה 3, אלירן לוק ודיוד גודג' הם חברים טובים ועובדים יחד בנמל אשדוד בתור סוורים.אלירן לוק ודיוד גודג' במרוץ למיליון

 לידיעת הסקרנים : סוור הוא למעשה פועל פריקה וטעינה על אוניות. מדובר, לכל הדעות, בתפקיד קשה מאוד מבחינה פיזית. בכל זאת לעמוד על האוניה בימי הגשם הסוערים או בימי הקיץ הלוהטים זה לא פיקניק. מה שאומר שקושי לא מטריד את השניים, ההפך הוא הנכון זה רק מאתגר אותם יותר.

 

 

 

במוצאי שבת פורסם כי השניים יתמודדו במרוץ למיליון עונה שלישית, וכבר בעיר החלו הרים של התרגשות ואהדה, אלירן ודיוד הם יחסית מוכרים בעיר... ולכן האהדה כלפיהם גדולה, כולנו מחזיקים להם אצבעות חזק חזק, ומקווים ומצפים שהם יגיעו ראשנים אל קו הגמר. 
אלירן לוק ודיוד גודג' דקות לפני היציאה למרוץ
 ממוצאי שבת 23.3 הפייסבוק של אלירן ודיוד התפוצץ בברכות של הצלחה ובנבואי עתידם במרוץ.

אז כנראה שבקיץ הקרוב רובנו תהיה דבוקים אל מסכי הטלוויזיה בגלל שני גברברים אשדודים מסוקסים ומבטיחים...

 

 

 

 

ומכאן אנו שולחים להם את ברכתנו להצלחה במרוץ!!!


 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה