עובדי הביטוח הלאומי ואופיר בן שטרית הגיעו לשמח את ילדי מגן הלב באשדוד (גלריה)


להאזנה לתוכן:

ילדי החינוך המיוחד במגן הלב באשדוד, זכו השבוע למתנות מעובדי הביטוח הלאומי באשדוד ומביקור מפתיע של כוכבת The Voice, אופיר בן שטרית. ילדי המוסד קיבלו צעצועים וספרים, אותם אספו עובדי הביטוח הלאומי בתקופה האחרונה ואופיר הפתיע את הילדים בשיר ואף צירפה אליה את אחת מילדות המוסד. נרשמה התרגשות גדולה מאוד

ילדי מגן הלב באשדוד, בית הספר לילדים עם מוגבלויות וחינוך מיוחד, זכו השבוע לביקור לא שגרתי ומלהיב במיוחד.

ביום רביעי השבוע הגיעו עובדי סניף הביטוח הלאומי באשדוד- בניהולה של הגברת בילהה כץ, עם צעצועים וספרי קריאה רבים ומיוחדים לילדים. הצעצועים והספרים נאספו בתקופה האחרונה על ידי עובדי הסניף למען הילדים.

כוכבת The Voice ישראל, אופיר בן שטרית, הצטרפה לביקור עובדי הביטוח הלאומי במקום וחילקה ביחד עם העובדים את הצעצועים לילדים. אופיר, שנמצאת בעיצומם של הצילומים וההכנות לתוכנית הגמר בתחרות, בעוד כשבוע, התעקשה למצוא את הזמן כדי להגיע לשמח את הילדים. "זאת מצווה גדולה לשמח ילדים, במיוחד לקראת החג", אמרה אופיר, שמלבד היותה נערת חסד אמיתית, היא גם זמרת מחוננת. אופיר שרה לילדים במהלך הביקור, כשהיא מצרפת אליה את אחת הילדות הלומדות במוסד, ושאר הילדים מוחאים כפיים בהתלהבות.

בנוסף התגייס לשמח את הילדים, איש החסד שניר אלמליח, שהביא עימו בובת דובי גדולה כשהוא בתוכה משמח את הילדים המולהבים.

הילדים, שכאמור זכו לביקור לא שגרתי, לצעצועים וספרים, החזירו אהבה גדולה לעובדי הביטוח הלאומי ולאופיר בן שטרית, שהתקשו להסתיר את התרגשותם מהמעמד.

סגנית מנהלת סניף הביטוח הלאומי באשדוד, ורדה ויבל אמרה בסיום האירוע: "זאת הייתה חוויה מעצימה לפגוש את הילדים שאנחנו מכירים בעבודתנו. חווינו התרגשות גדולה מאוד וראינו את השמחה אצל הילדים".

לאה ברלינר מנהלת מוסד מגן הלב באזור התעשיה, סגניתה מרגלית ריקי ושרה אספיס – רכזת הצהרים במוסד, התרגשו אף הן לראות את השמחה בעיני הילדים, ואמרו אחרי האירוע: "היה ביקור חם ולבבי שעשה קליק לשיתוף פעולה עם המוסד לביטוח לאומי. הילדים התרגשו עד מאוד ואנחנו רוצים להודות לאופיר בן שטרית שהגיעה, שרה ושמחה את הילדים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה