4.5 שנים ממתינה תושבת אשדוד שיטפלו בתלונה שהגישה במחלקת הפיקוח על הבניה


להאזנה לתוכן:

תושבת רובע א' התלוננה בספטמבר 2008 על אחד משכניה, שהשתלט לכאורה על הגינה של הבניין ובנה לעצמו פרגולה מפח מתכת. 4.5 שנים חלפו ואיש לא התייחס לתלונתה. "אני כל הזמן מתקשרת לעירייה, מתלוננת שבסוף זה יכול להיגמר לא טוב, אבל אף אחד לא עושה כלום", מספרת לנו התושבת

כמה זמן לוקח לטפל בתלונה של תושבת על עבירת בניה והשתלטות על המרחב של כלל הדיירים? מרסל תושבת רובע א' כבר 4.5 שנים מחכה שמישהו בעיריית אשדוד יעשה משהו עם תלונתה, אבל דבר לא קרה.

"הכל התחיל לפני מספר שנים, כאשר השכן המתגורר בקומת הקרקע החליט לסגור את החצר של הבניין, הוא גידר אותה ובהמשך הוא בנה פרגולה מפח ממש מתחת לחלון של הסלון שלי", מספרת מרסל.

לדבריה, היא פנתה אל עיריית אשדוד והתלוננה, שם נאמר לה שעליה למלא תלונה על דף רשמי ולהעביר למחלקת הפיקוח על הבניה. מרסל עשתה כן, את התלונה שיגרה לעיריית אשדוד. עבר חודש חלפו חודשיים ואיש לא הגיע לבדוק את תלונתה. "התקשרתי לעירייה וביקשתי לדעת מה קורה עם התלונה שלי, וכל מה שאמרו לי שזה בטיפול", מספרת מרסל.

הזמן המשיך לחלוף ומרסל המשיכה לסבול: "הגג של הפרגולה ממש לאורך כל החלון בסלון. בחורף עושה רעש גדול כשיורד גשם שדופק על הפח ובקיץ חום אדיר וסנוור היישר לתוך הסלון שלי. אני גם לא מצליחה לתלות כביסה. לפעמים נופלים לי בגדים ואני ממש צריכה לתאם איך אני נכנסת לגינה, שאמורה להיות הגינה של כולנו, כדי לקחת את הבגד שנפל".

לאורך השנים ממשיכה מרסל להתקשר לעיריית אשדוד, אך היא לא זוכה למענה. "כמה זמן לוקח לטפל ולענות לתושב? למה מחכים? אני מפחדת שבסוף זה ייגמר באלימות. בכל פעם שאני מבקשת מהשכן לפרק את מה שבנה, זה מגיע ממש לטונים לא נעימים בכלל", אומרת מרסל.

מעיריית אשדוד לא התקבלה תגובה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה