במד"א פותחים כבר כעת במבצע קמחא דפסחא


להאזנה לתוכן:

במבצע לוקחים חלק אלפים ממתנדבי מד"א בני נוער ובוגרים ברחבי הארץ, העוסקים באיסוף מזון לטובת משפחות נזקקות * זו השנה ה-12 בה מקיים מד"א את המבצע המבורך ומסייע לנזקקים לפני החג * השנה יפעלו לצד מד"א גם עמותת 'אורות החסד', והמתנדבים צפויים לחלק למעלה מ 30 אלף חבילות מזון לקראת החג

בימים אלה פותח מד"א במבצע 'קמחא דפסחא', הנערך זו השנה ה-12 בכל רחבי הארץ. במסגרת המבצע, יחלו בימים הקרובים אלפי מתנדבי מד"א, בני נוער ובוגרים לפעול ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ ויאספו מוצרי מזון בסיסיים, שירוכזו, ימוינו ויועברו באמצעות מד"א למשפחות הנזקקות לכך לפני חג הפסח. על מנת לשנע את החבילות ליעדן ולהביא אותן במהירות האפשרית לכל המשפחות הנזקקות, ייעזרו השנה מתנדבי מד"א באנשי עמותת 'אורות החסד', הפועלים בכל רחבי הארץ למען הקהילה.

כחלק מפעילות 'קמחא דפסחא', יאספו השנה מתנדבי מד"א מצות, סוכר, קופסאות שימורים,חרוסת, חזרת ומוצרי יסוד נוספים בכניסה לרשתות השיווק, ולאחר מכן יעבירו את המוצרים לתחנות מד"א השונות, שם ימיינו מתנדבי מד"א את התרומות ויכינו את חבילות המזון.

לאחר מכן, תחל חלוקת המזון ברחבי הארץ באמצעות רכבי מד"א המיועדים לכך ועל ידי מתנדבי מד"א ופעילי עמותת 'אורות החסד'.

את עיקר פעילות האיסוף, המיון והאריזה, יבצעו מתנדבי מד"א ועובדי הארגון החפצים לקחת חלק במבצע המבורך.

את המוצרים, יאספו מתנדבי נוער מד"א לאורך כל שעות היום, ובצמוד לשעות פעילות סניפי רשתות השיווק. בני הנוער יוצבו כמעט בכל סניף של רשתות המזון הגדולות,ובמד"א קוראים לציבור לתרום ולו במעט למי שזקוק לסיוע לקראת החג הקרב ובא.

בנוסף לפעילותו המבורכת של נוער מד"א ושל מתנדבי הארגון, צפוי בקרוב לצאת גם מטה מד"א לפעילות איסוף המזון, במטרה לשמש דוגמא אישית ולסייע ככל הניתן לטובת התרמות המזון לנזקקים.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "מבצע קמחא דפסחא הפך למסורת מפוארת של ארגון מד"א, הרואה חשיבות עצומה גם בהתנדבות בני הנוער וגם בסיוע לאוכלוסיות נזקקות. אני מעריך את מתנדבי הנוער של מד"א, מלח הארץ, שבכל שנה עושה את נס החג עבור משפחות רבות ומספק להן את צרכי החג. בשנה שעברה נאספו במהלך המבצע עשרות אלפי חבילות מזון, גם השנה אנחנו מבקשים להגיע לעשרות אלפי משפחות, על מנת להפוך את שולחן החג שלהן לשמח יותר. כבכל שנה, גם מטה מד"א צפוי לקחת חלק בפעילות,ואני מאמין שבכוחות משותפים נוכל לסייע למספר רב ביותר של משפחות. אני מאחל לכל בית ישראל חג פסח כשר ושמח!"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה