מתנדבי איחוד הצלה דרום היו אורחי כבוד בבסיס תל-נוף וקיבלו תעודות הוקרה


להאזנה לתוכן:

לפני כשנתיים וחצי כשמוטי, איש צבא קבע, הלך לקנות מוצרים לתאומות שנולדו לו במזל טוב. מוטי תושב קידרון, המשרת בבסיס תל-נוף, סיים את הקניות בחנות באשדוד, כשלפתע חש ברע ולאחר מספר דקות איבד את הכרתו. מי שהגיעו ראשונים וטיפלו בו במשך דקות ארוכות עד להגעת ניידת טיפול נמרץ, וביצעו בו החייאה ארוכה בסיוע דפיברלטור הנותן מכות חשמל, היו מתנדבי איחוד הצלה דרום, חברי יחידת האופנועים, שהצילו את חייו

לפני שנתיים וחצי הצילו מתנדבי איחוד הצלה דרום את חייו של מוטי רוזנבלט, תושב קידרון שהגיע לרכוש ציוד לתאומות שאך נולדו לו. הוא חש ברע והתמוטט ברכבו. כונני איחוד הצלה דרום שהוזעקו למקום, ביצעו במוטי פעולות החייאה במשך זמן רב מאוד, עד שהחזירו אותו לחיים. אחרי שיקום לא קל בבית לוינשטיין, הנס הרפואי הושלם ומוטי חזר לשגרת חיים מלאה... לא שוכח את המלאכים שהצילו את חייו.

בשבוע שעבר נערך יום למשפחות היחידה בבסיס תל נוף, ומפקדו הישיר של מוטי החליט להזמין חלק ממתנדבי איחוד הצלה דרום, ע"מ להעניק להם תעודות הוקרה. התעודה היא בעצם לארגון איחוד הצלה דרום, ול - 2,000 מתנדבי איחוד הצלה בכל הארץ, העושים ימים ולילות ע"מ לתת סיוע ועזרה ראשונה לכל נצרך.

המתנדב דניאל סויסה שעלה על הבמה וקיבל תעודה, סיפר על פעילות הארגון ועל ההחיאות המוצלחות שהמתנדבים היו חלק בהם.

המתנדב אברהם פורגס, שגם הוא היה חלק מצוות המתנדבים שהצילו את חייו של מוטי, ואף שמר קשר עם המשפחה לאורך כל התקופה, ציין את הקשר העמוק עם המשפחה ואת ההתרגשות שאחזה בו לפגוש בפעם הראשונה את אביו של מוטי, שהוא ניצול שואה, ומוטי הוא בנו יחידו.

אבא של מוטי סיפר לאברהם פורגס באידיש , על עברו בשואה ועל רצונו להקים משפחה בישראל, ועל כך שיותר מכל מה שעבר עליו בשנות המלחמה, ושאיבד את משפחתו הגדולה, הוא מודה למתנדבים שהצילו את חיי בנו ממשיכו, ואף התרגש לפגוש אדם צעיר שדובר אידיש ומבין את הסיפור המרגש.

מתנדבי איחוד הצלה דרום שהגיעו לארוע זכו להיות אורחי הכבוד בבסיס תל-נוף, שמעו סקירה על פעולות הבסיס, ראו את המכשור המיוחד שמשמש את החיילים בשטח, קיבלו סקירה מטייס על אופי הפעילות ואף קיבלו הדרכה סביב מטוס F15.

מאות משתתפי הארוע התרגשו והודו למתנדבים וביקשו להעביר את תודתם העמוקה לכלל המתנדבים בכל הארץ, ויצאו מחוזקים ובהרגשת אחדות נפלאה.

משפחתו של מוטי ביקשה להעביר את תודתה ומבקשת לחזק את ידי המתנדבים העוסקים בהתנדבות במלאכת הקודש של הצלת חיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה