באופן יצירתי הפכו תלמידים מאשדוד את כלי המלחמה לחלום על שלום


להאזנה לתוכן:

פרויקט ייחודי ומיוחד בו חברו חמישה בתי ספר בעיר אשדוד בהובלה של רס"מ יורי קוגן השוטר הקהילתי , ובשיתוף הרשות העירונית למניעת התמכרויות הגב' סימונה מורלי וצוותה בפרויקט "עיר ללא אלימות" נחתם ביום חמישי בהפנינג מרהיב ומלהיב בהשתתפות עשרות תלמידי בתי הספר שיקמים, רננים, קשת , הרואה ודביר, הורים ומורים , בחצר תחנת משטרת אשדוד

את פני הבאים קידמה תערוכות מיצגים של תלמידי בית הספר. כחלק מפעילות הסברה וסדנאות שנערכו בבתי הספר ועל רקע מבצע "עמוד ענן", נתבקשו התלמידים ליצור מיצג אומנותי המבוסס על שרידי טילי גראד שנפלו בעיר אשדוד ובאמצעות חומרים ממוחזרים לבטא בדרכם מציאות אחרת, לא אלימה.

העבודות היו מדהימות. הילדים נהנו מתחנות הפעלה של זיהוי פלילי, יס"מ, חבלה, התנסו בחלק מהציוד, שאלו שאלות וגילו עניין רב בעבודת השוטרים. בנוסף נהנו הילדים ממופע של יחידת בעלי החיים של המחוז. את המופע פתחו צמד מצליח של כלבן וכלב לאיתור אמל"ח וסמים. הכלב גילה מיומנות בזיהוי תפיסה וגם בתרגילי משמעת.  לקול תשואות הילדים הנלהבים מספורו של השוטר על העבודה עם הכלבים בשרות המשטרה.

קולות הצהלה של הסוסים מיקדו אליהם עיניים בורקות. לאחר מפגן ראווה של יכולות הסוסים במשטרה וכן מעט הסבר על עבודתם, שלוו במחיאות כפיים רבות, התפנו הילדים למופע של להקת "מומנטום" שגרפה תשואות, ותזמורת המשטרה שהנעימה במוסיקה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הודה לסנ"צ נועם שקל על שיתוף הפעולה לאורך כול השנה ובמיוחד בהובלה של פרויקט כגון זה. "יש לנו העיר הטובה ביותר והבטוחה ביותר" סיכם ראש העיר. גב' סימונה מורלי הצטרפה לברכות לסנ"צ נועם שקל "ישר כוח על החשיבה , העיר אשדוד התברכה במפקד תחנה ושוטרים שלצד האחריות על האכיפה וביטחון מצליחים להוביל גם עבודה מבורכת זו".

סנ"צ נועם שקל הודה לכול מי שנתן ידו לעשייה ובראש ובראשונה ביקש מהקהל לכבד במחיאת כפיים את הילדים המיוחדים שהשתתפו בפרויקט. "פרויקט קשת בענן הוא הניצחון הגדול שלנו גם במסגרת עמוד ענן וגם במסגרת עיר ללא אלימות. תחנת אשדוד יחד עם כלל השותפים מצליחים ליזום ליצור ולהוביל לדברים חדשים ויצירתיים", אמר מפקד תחנת המשטרה באשדוד, סנ"צ נועם שקל.

המיצג של השקדייה נבחר על ידי סנצ נועם שקל לקדם את פני הבאים למשטרת אשדוד בשנה הקרובה.

צילום: דוברות מרחב לכיש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה